مقاله بررسی تاثیر قابلیتهای برنامه ریزی بازاریابی بر عملکرد کسب و کارمطالعه موردی : شرکتهای غذایی فعال مستقر در شهرکهای صنعتی استان تهران


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر قابلیتهای برنامه ریزی بازاریابی بر عملکرد کسب و کارمطالعه موردی : شرکتهای غذایی فعال مستقر در شهرکهای صنعتی استان تهران دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر قابلیتهای برنامه ریزی بازاریابی بر عملکرد کسب و کارمطالعه موردی : شرکتهای غذایی فعال مستقر در شهرکهای صنعتی استان تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر قابلیتهای برنامه ریزی بازاریابی بر عملکرد کسب و کارمطالعه موردی : شرکتهای غذایی فعال مستقر در شهرکهای صنعتی استان تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر قابلیتهای برنامه ریزی بازاریابی بر عملکرد کسب و کارمطالعه موردی : شرکتهای غذایی فعال مستقر در شهرکهای صنعتی استان تهران :

تعداد صفحات:۲۵
چکیده:
امروزه بسیاری از سازمانها متوجه اهمیت ویزه علم بازاریابی برای کسب موفقیت در دنیای پرچالش رقابتی شده اند. بیشتر تحقیقات بازاریابی در سازمانهای بزرگ صورت گرفته استو کمتر پزوهش بازاریابی در ایران در م ورد شرکت های کوچک و متوسط با توجه به نقش مهم آنها در اقتصاد جهان و ایران صورت گرفته است. هدف این پژوهش بررسی تأثیر برنامه ریزی بازاریابی بر عملکرد کسب و کار شرکتهای فعال مستقر در شهرک های صنعتی استان تهران می باشد. پرسشنامه ای متکی بر این عوامل تهیه گردید که روایی آن با توجه به نظر اساتید و خبرگان مورد تأیید قرار گرفت و آلفای کرونباخ نشان از اعتبار پرسشنامه بود و با توجه به حجم نمونه مورد نیاز ۲۰۶ پرسشنامه توزیع گردید. نتایج حاصل از این تحقیق که از نرم افزارهای spss و pls استخراج شده است نشان می دهد که قابلیت برنامه ریزی بازاریابی بر عملکرد مالی و همچنین عملکرد کلی کسب و کار تأثیر دارد و همچنین قابلیت برنامه ریزی بازاریابی بر قابلیت رویکرد بودجه بندی منطقی در برنامه بازاریابی مؤثر است و همچنین رویکرد قابلیت برنامه ریزی بازاریابی اثر منفی بر ابتکار عمل پس از برنامه بازاریابی دارد. در کل داشتن برنامه بازاریابی اثر مثبتی بر عملکرد مالی یعنی سودآوری و افزایش سهم بازار شرکتهای مستقر در شهرک های صنعتی دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.