مقاله بررسی تأثیر آموزش بر بهره وری و عملکرد مالی در سازمان و عملکرد سازمانی (مطالعه موردی شعب بانک کشاورزی استان اصفهان)


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تأثیر آموزش بر بهره وری و عملکرد مالی در سازمان و عملکرد سازمانی (مطالعه موردی شعب بانک کشاورزی استان اصفهان) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تأثیر آموزش بر بهره وری و عملکرد مالی در سازمان و عملکرد سازمانی (مطالعه موردی شعب بانک کشاورزی استان اصفهان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر آموزش بر بهره وری و عملکرد مالی در سازمان و عملکرد سازمانی (مطالعه موردی شعب بانک کشاورزی استان اصفهان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر آموزش بر بهره وری و عملکرد مالی در سازمان و عملکرد سازمانی (مطالعه موردی شعب بانک کشاورزی استان اصفهان) :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
انطباق نیروی انسانی با شرایط جدید و تغییر در محیط کار و افزایش مهارت های ادراکی، انسانی و فنی در کارکنان و ارتقایبهره وری و کمک در جهت تحقق هدف های سازمانی، تنها از طریق آموزش و بهسازی امکان پذیر است و اگر برنامه هایآموزشی در سازمان ها، با شرایط و لوازم مطلوب و به صورت اثربخش اجرا گردد، نقش مهمی در پویایی و توسعه سازمان خواهدداشت؛ بنابراین آموزش همواره به عنوان وسیله ای مطمئن در جهت بهبود کیفیت عملکرد فرد و سازمان و حل مشکلاتمدیریت مدنظر قرارگرفته و فقدان آن نیز یکی از مشکلات اساسی و حاد هر سازمان است. این پژوهش به منظور بررسی تأثیرآموزش بر بهره وری و عملکرد مالی در شعب بانک کشاورزی و باهدف بررسی تأثیر آموزش بر عملکرد سازمانی ازنظر بهره وریو عملکرد مالی در شعب بانک کشاورزی استان اصفهان انجام شده است. فرضیه ی اصلی این تحقیق، این مطلب را دربرمیگیرد که آموزش بر عملکرد سازمانی تأثیر مثبت دارد. جامعه ی آماری کلیه کارکنان شعب بانک کشاورزی استان اصفهانمی باشند و نمونه ی موردمطالعه ۲۰۰ نفر می باشد که به طور تصادفی انتخاب شده اند. در این پژوهش جهت جمع آوری اطلاعاتو دستیابی به اهداف از پرسش نامه ی بی نام استفاده شده است که توسط کارکنان شعب بانک کشاورزی تکمیل گردیده است.سؤالات تحقیق در قالب سؤالات پرسش نامه گنجانده شده است. در این تحقیق برای بررسی روابط بین اجزای مدل از مدلیابی معادلات ساختاری استفاده شده است. نتایج تحقیق نشان می دهد که آموزش بر رضایت منابع انسانی، رضایت مشتری،کارایی و عملکرد بانک تأثیر مثبت و معنادار دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.