مقاله مطا لعه کیفی، طراحی کتابخانه، وسایل آموزشی، وسایل بازی براساس هوش چنذگانه هاوارد. آر.گاردنر
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مطا لعه کیفی، طراحی کتابخانه، وسایل آموزشی، وسایل بازی براساس هوش چنذگانه هاوارد. آر.گاردنر دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مطا لعه کیفی، طراحی کتابخانه، وسایل آموزشی، وسایل بازی براساس هوش چنذگانه هاوارد. آر.گاردنر کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مطا لعه کیفی، طراحی کتابخانه، وسایل آموزشی، وسایل بازی براساس هوش چنذگانه هاوارد. آر.گاردنر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مطا لعه کیفی، طراحی کتابخانه، وسایل آموزشی، وسایل بازی براساس هوش چنذگانه هاوارد. آر.گاردنر :
تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
مدرسه ابتدایی میسوری در سنت لوئیس در سال ۱۹۶۹ توسط گروهی از والدین علاقه مند به تاسیس یک مدرسه مترقی بنا شد اهداف مدرسه رشد و تعالی علمی ، هوش شخصی ، تنوع افزون و آموزش پر نشاط است. در سال ۱۹۸۸ دانشکده شهر جدید با استفاده از تئوری هوش های چند گانه توسعه یافته توماس هاوارد. آر. گاردنر روانشناس آغاز شد نظریه گاردنر نشان می دهد که تعریف سنتی که از هوش می کنند به طور منطقی بسیاری از توانایی انسان را شامل نیست شناسایی انواع هوش گاردنر شامل : هوش کلامی- زبانی، منطق- ریاضی، بصری- فضایی، بدنی- جنبشی ، موسیقیایی، بین فردی، درون فردی، طبیعت نگر و معنوی است. کلاس های درش مدرسه شهر جدید مجهز به تکنیک های اموزشی و مواد آموزشی جدیدی است که نزدیک به نقاط قوت طبیعی دانش آموز است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.