مقاله بررسی اثر ارتفاع سربار، شعاع حفاری و مدول الاستیسیته محیط سنگی بر نیروی محوری لاینینگ در تونل دایروی با استفاده از روش های تفاضل محدود و اجزا محدود


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی اثر ارتفاع سربار، شعاع حفاری و مدول الاستیسیته محیط سنگی بر نیروی محوری لاینینگ در تونل دایروی با استفاده از روش های تفاضل محدود و اجزا محدود دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اثر ارتفاع سربار، شعاع حفاری و مدول الاستیسیته محیط سنگی بر نیروی محوری لاینینگ در تونل دایروی با استفاده از روش های تفاضل محدود و اجزا محدود  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثر ارتفاع سربار، شعاع حفاری و مدول الاستیسیته محیط سنگی بر نیروی محوری لاینینگ در تونل دایروی با استفاده از روش های تفاضل محدود و اجزا محدود،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اثر ارتفاع سربار، شعاع حفاری و مدول الاستیسیته محیط سنگی بر نیروی محوری لاینینگ در تونل دایروی با استفاده از روش های تفاضل محدود و اجزا محدود :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
تاسیسات زیرزمینی جزء لاینفک جامعه مدرن امروزی هستند این تاسیسات برای کاربردهای مختلفی مثل متروها، خطوط راه آهن و بزرگراه ها ، انبارهای مصالح و انتقال آب و فاضلاب احداث می شوند در این مقاله برای بررسی نیروی محوری در لاینینگ تونل های دایروی واقع در محیط های سنگی از روش های عددی تفاضل محدود (FDM) و اجزا محدود (FEM) بهره گرفته شده است در تحلیل های صورت گرفته تاثیر پارامترهای مختلف مانند سربار تونل، شعاع حفاری و مدول الاستیسیته بر نیروی محور یتونل بررسی شده است و با مقایسه نتایج حاصل از دو نرم افزار FIAC2D و Phase دیده شد که در هر دو روش تفاضل محدود و اجزا محدود نتایج به هم نزدیک هستند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.