مقاله تأثیر هویت برند بر وفاداری برند (مطالعه موردی:شرکت یک ویک شیراز)


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تأثیر هویت برند بر وفاداری برند (مطالعه موردی:شرکت یک ویک شیراز) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تأثیر هویت برند بر وفاداری برند (مطالعه موردی:شرکت یک ویک شیراز)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر هویت برند بر وفاداری برند (مطالعه موردی:شرکت یک ویک شیراز)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تأثیر هویت برند بر وفاداری برند (مطالعه موردی:شرکت یک ویک شیراز) :

تعداد صفحات:۲۴
چکیده:
در صورتی که هویت برند محصولات شرکتی قوی باشد موجبات تقویت وفاداری مشتریان به برند و نهایتا ارزش ویژه برند رافراهم می کند. تحقیق حاضر نیز در جهت بررسی ارتباط بین هویت برند و وفاداری برند در محصولات غذایی یک و یکتدوین شده است. نوع مطالعه حاضر از نوع پیمایشی بوده . جامعه آماری تحقیق،مصرف کنندگان محصولات یک و یک درسطح شهر شیراز می باشد. روش نمونه گیری تحقیق، خوشه ای در دسترس، می باشد . جهت تجزیه و تحلیل داده ها از مدل-سازی معادلات ساختاری (SEM) ، تحلیل عاملی تأییدی (CFA) و دو بسته نرم افزاری SPSS و LISREL استفاده شده است.فرضیات تحقیق در قالب ۷ فرضیه شامل : هویت برند تاثیر معناداری بر وفاداری به برند در محصولات یک ویک دارد، اطمینانبه برند تاثیر معناداری بر وفاداری به برند در محصولات یک و یک دارد، هویت برند تاثیر معناداری بر رضایت مصرف کنندگاندر محصولات یک ویک دارد، هویت برند تاثیر معناداری بر اطمینان به برند در محصولات یک ویک دارد ، ارزش ادراک شدهتاثیر معناداری بر اطمینان به برند در محصولات یک ویک دارد، رضایت مصرف کننده تاثیر معناداری بر اطمینان به برند درمحصولات یک و یک داردو نهایتا هویت برند تاثیر معناداری بر ارزش ادراک شده در محصولات یک و یک دارد. بر خلافنتایج تحقیقات قبل، هویت برند تاثیر معنادار و مثبتی را بر وفاداری در برند اعمال ننموده است. اما اطمینان به برند درسطح ۹۹ درصد اطمینان، بر وفاداری به برند، هویت برند در سطح ۹۹ درصد اطمینان بر سه متغیر رضایت مصرف کننده ،اطمینان به برند و ارزش ادراک شده تاثیر معناداری اعمال می نماید. اما ارزش ادراک شده و رضایت مصرف کنندگان درسطح ۹۹ و ۹۵ درصد اطمینان تاثیر معناداری بر اطمینان به برند اعمال ننموده اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.