مقاله بررسی آزمایشگاهی تاثیر استفاده از مسلح کنندهها بر رفتار خاکریز راه آهن تحت اثر بار دینامیکی با فرکانس متغیر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی آزمایشگاهی تاثیر استفاده از مسلح کنندهها بر رفتار خاکریز راه آهن تحت اثر بار دینامیکی با فرکانس متغیر دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی آزمایشگاهی تاثیر استفاده از مسلح کنندهها بر رفتار خاکریز راه آهن تحت اثر بار دینامیکی با فرکانس متغیر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی آزمایشگاهی تاثیر استفاده از مسلح کنندهها بر رفتار خاکریز راه آهن تحت اثر بار دینامیکی با فرکانس متغیر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی آزمایشگاهی تاثیر استفاده از مسلح کنندهها بر رفتار خاکریز راه آهن تحت اثر بار دینامیکی با فرکانس متغیر :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
یکی ازروشهای نوین مسلح سازی بستر خطوط ریلی استفاده ازمصالح مصنوعی یا ژئوسنتیک ها به منظور افزایش ظرفیت باربری و کاهش نشست می باشد دراین مطالعه به پژوهش ازمایشگاهی درزمینه تقویت لایه های زیرین راه اهن ازطریق کاربرد شبکه های پلیمری ژئوگریدها فواصل مختلف قرارگیری آنها ازکف تراورس وبررسی تغییرات میزان نشست بالاست پرداخته شده است دراین راستا با انالیز ابعادی ضخامت لایه بالاست و ابعادتراورس درمقیاس واقعی به مدل ازمایشگاهی ازمایش جعبه ای کوچک مقیاس مبدل شده ونشست لایه بالاست تحت اثرعبورقطار ازروی ریل بصورت ترکیب بارهای استاتیکی و دینامیکی و باتاثیر فرکانسهای مختلف اعمالی محاسبه و رفتاروعملکرد بالاست تحت شرایط میدانی شبیه سازی گردید نتایج نشان میدهد که هرچه محل قرارگیری ژءوگرید نسبت به کف تراورس بیشتر باشد میزان نشست نیز افزایش می یابد به نحوی که افزایش فاصله ۳۰۰درصدی محل قرارگیری ژئوگرید نسبت به کف تراورس موجب افزایش ۱۸درصدی میزان نشست میگردد همچنین کاهش مقدارفرکانس باردینامیکی موجب کاهش میزان نشست بالاست زیرتراورس می شود به نحوی که کاهش مقدارفرکانس از۳۰ضربه دردقیقه به ۵و۱۰و۲۰ضربه دردقیقه موجب کاهش میزان نشست دینامیکی بالاست زیرتراوس از۰/۱۶سانتیمتر به ۰/۱۴و۰/۱۵و۰/۱۵۶سانتیمتر میگردد و نهایتا آنکه استفاده ازتعدادلایه های بیشتری ازژئوگرید موجب کاهش میزان نشست بالاست می شود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.