مقاله رضایت مشتری و فلسفه مدیریت ارتباط با مشتری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله رضایت مشتری و فلسفه مدیریت ارتباط با مشتری دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله رضایت مشتری و فلسفه مدیریت ارتباط با مشتری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رضایت مشتری و فلسفه مدیریت ارتباط با مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله رضایت مشتری و فلسفه مدیریت ارتباط با مشتری :
تعداد صفحات:۲۵
چکیده:
مدیریت ارتباط با مشتری یا ( Customer Relationship Management) که به صورت خلاصه CRM نوشته می شود، بههمه فرآیندها و فناوری هایی گفته می شود که در شرکت ها و سازمان ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمات بهتربه مشتریان به کار می رود. استفاده از شبکه های اینترنتی ، مرکز ارتباط چند رسانه ای ، کامپیوتر و ; باعث تاثیر زیادی درمدیریت ارتباط مشتری و در نتیجه سرمایه گذاری فراوان شرکتها دراین زمینه شده است . یکی از ابعاد اساسی در این بحث بهبودکیفیت ارتباط با استفاده از فناوری اطلاعات مبتنی بر رویکردهای مشتری مداری است. موضوع شناسایی،حفظ و تقویت رضایت ووفاداری مشتریان برای شرکتهایی که دغدغه حفظ و توسعه جایگاه رقابتی خود در بازار را دارند ، همواره به عنوان یک چالشراهبردی مطرح می باشد.این دو مفهوم ،مورد توجه بسیاری از کسب و کارهای امروزی قرار گرفته و استراتژیهای اصلی بازاریابیشرکتها بر محوریت این دو موضوع طراحی می گردند.به دلیل اهمیت رضایت و وفاداری مشتریان در سازمان ،برای مدیران وبازاریابان بسیار مهم است که این دو مقوله را بدرستی شناخته و به دقت اندازه گیری نموده و آنها را به شاخص های عملکردسازمان مرتبط نمایند . لذا در این نوشتار سعی بر این شده است که به شناخت هر چه بیشتر این دو رمز موفقیت سازمانها پرداختهشود و چگونگی تقویت آنها توسط crm بیان می گردد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.