مقاله مقایسه مدارس متوسطه دخترانه دولتی و غیرانتفاعی شهر تهران برمبنای مؤلفه های سازمان یادگیرنده از دیدگاه دبیران


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مقایسه مدارس متوسطه دخترانه دولتی و غیرانتفاعی شهر تهران برمبنای مؤلفه های سازمان یادگیرنده از دیدگاه دبیران دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقایسه مدارس متوسطه دخترانه دولتی و غیرانتفاعی شهر تهران برمبنای مؤلفه های سازمان یادگیرنده از دیدگاه دبیران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه مدارس متوسطه دخترانه دولتی و غیرانتفاعی شهر تهران برمبنای مؤلفه های سازمان یادگیرنده از دیدگاه دبیران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقایسه مدارس متوسطه دخترانه دولتی و غیرانتفاعی شهر تهران برمبنای مؤلفه های سازمان یادگیرنده از دیدگاه دبیران :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
پژوهش حاضر با هدف مقایسه مدارس متوسطه دخترانه دولتی و غیرانتفاعی شهر تهران بر مبنای مؤلفه های سازمان یادگیرنده از دیدگاه دبیران صورت گرفته است. تحقیق از حیث روش، توصیفی پیمایشی و بر مبنای هدف، از نوع کاربردی است سنجش سازمان یادگیرنده براساس چارچوب نظری پیتر سنگه شامل ۵ مؤلفه تسلط فردی، مدل های ذهنی، یادگیری گروهی، چشم انداز مشترک، و تفکرسیستمی و با استفاده از پرسشنامه محقق ساخته صورت گرفته است. جامعه آماری این پژوهش را دبیرستان های دولتی و غیرانتفاعی شهر تهران تشکیل می دادند که به روش نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای ( سهمیه ای ) ۵۸ دبیرستان دخترانه(۳۴دولتی و ۲۴ غیر انتفاعی ) از ۵ منطقه آموزش وپرورش ( شمالی، جنوبی، شرقی، غربی و مرکزی ) انتخاب و در هر مدرسه ۴ نفر از دبیران پرسشنامه را تکمیل کردند. با توجه به اینکه منطقه ۱۹ که از ناحیه جنوب انتخاب شده بود فاقد مدارس غیرانتفاعی بود از این منطقه ۱۰ دبیرستان به عنوان نمونه انتخاب شد. برای تجزیه تحلیل داده ها از شاخص های آمار توصیفی میانگین و انحراف معیار و در بخش استنباطی از آزمونt گروه های مستقل و t تک گروهی استفاده شده است. نتایچ پژوهش حاکی از آن است که بین مدارس دولتی و غیرانتفاعی در تمام مؤلفه های سازمان یادگیرنده تفاوت معنی داری وجود دارد و مدارس غیرانتفاعی از وضعیت بهتری برخوردارند، همچنین یافته های پژوهش نشان داد که مدارس منطقه ۱۹ آموزش و پرورش از سایر مناطق شهر تهران در زمینه مؤلفه های سازمان یادگیرنده در وضعیت ضعیف تری قرار دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.