مقاله طراحی جدول هدف محتوا برای سنجش سطوح تفکر هندسی بر اساس سه سطح اول تئوری ون هیلی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی جدول هدف محتوا برای سنجش سطوح تفکر هندسی بر اساس سه سطح اول تئوری ون هیلی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی جدول هدف محتوا برای سنجش سطوح تفکر هندسی بر اساس سه سطح اول تئوری ون هیلی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی جدول هدف محتوا برای سنجش سطوح تفکر هندسی بر اساس سه سطح اول تئوری ون هیلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی جدول هدف محتوا برای سنجش سطوح تفکر هندسی بر اساس سه سطح اول تئوری ون هیلی :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
تعیین اهداف آموزشی، از مراحل اولیه در تولید آزمون هر درس از جمله هندسه است.برای تولید آزمون سنجش سطوح تفکرهندسی، به طراحی و ارزشیابی اهداف آموزشی آن پرداخته شد. ابتدا اهداف آموزشی با توجه به کتب ریاضی راهنمایی و سی دی بازی اریگامی تعیین گردید. این اهداف به تایید هشت نفر از دبیران ریاضی مقطع راهنمایی رسید. بر اساس جدول هدف محتوای طراحی شده آزمونی شامل ۱۰۵ سوال در ارتباط با این اهداف تنظیم و سپس سوالات آزمون به سه دسته ی تقریبا هم وزن ۳۵ سوالی تقسیم شد . نمونه ی آماری شامل ۵۲۵ نفر از دانشآموزان پنجم ابتدایی، سه پایه راهنمایی و اول دبیرستان به روش تصادفی خوشهای انتخاب شدند و به سه گروه تقسیم شدند، و آزمون بر روی آنها اجرا شد. پس از تجزیه وتحلیل داده های حاصل، آزمونی استاندارد با آلفای کرونباخ (۰/۹۱) شامل ۷۴ سوال به دست آمد. این آزمون به دو گروه همگن ۳۷ سوالی تقسیم شد و برای سنجش سطوح تفکر هندسی دانش آموزان براساس مدل ون هیلی استفاده گردید. درک هندسی دانش آموزان بر اساس مدل ون هیلی شامل: تشخیص، تجزیه و تحلیل، استدلال غیر رسمی، استدلال رسمی و بیان ریاضی است، که با هدایت معلم، پیشرفت دانش آموزان از یک مرحله به مرحله بعد صورت گرفته و هر سطح بر اساس ویژگیهای سطوح قبلی بنا می شود. عملیاتی نمودن این نظریه در کلاس درس و نقش معلم و بیان او در هدایت و چگونگی اجرای این نظریه از جمله مواردی است که به بحث گذاشته خواهد شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.