مقاله رابطه خصوصیات پیام تبلیغاتی با نگرش نسبت به تبلیغات در بازاریابی ویروسی


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رابطه خصوصیات پیام تبلیغاتی با نگرش نسبت به تبلیغات در بازاریابی ویروسی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رابطه خصوصیات پیام تبلیغاتی با نگرش نسبت به تبلیغات در بازاریابی ویروسی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه خصوصیات پیام تبلیغاتی با نگرش نسبت به تبلیغات در بازاریابی ویروسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رابطه خصوصیات پیام تبلیغاتی با نگرش نسبت به تبلیغات در بازاریابی ویروسی :

تعداد صفحات:۲۴
چکیده:
این پژوهش به بررسی رابطه خصوصیات پیام های تبلیغاتی با نگرش نسبت به تبلیغات در بازاریابی ویروسی در شهرستان اهواز پرداخته است، جهت سنجش رابطه متغیرهای موجود، از مدلی کاربردی استفاده شده است. مدل، شامل متغیرهای مستقل غنای رسانه ای، جذابیت پیام و قصد تجاری مشتریان و متغیر وابسته نگرش نسبت به پیام می باشد. جمع آوری داده ها از طریق توزیع پرسشنامه بین استفاده کنندگان از اینترنت بوده و نتایج توسط نرم افزار spss.21 تحلیل شد. در جهت بررسی رابطه بین متغیر ها از آزمون همبستگی پیرسون استفاده شد. نتایج، وجود رابطه منفی بین قصد تجاری و نگرش نسبت به پیام، و رابطه مثبت بین جذابیت و غنای رسانه ای پیام با نگرش نسبت به پیام را نشان داد. در نهایت با توجه به نتایج بدست آمده، راهکارهایی در زمینه افزایش کیفیت غنای رسانه ای و جذابیت پیام های تبلیغاتی از جمله استفاده از فایل های مالتی مدیا ارائه شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.