مقاله رویکرد آمیخته بازاریابی به رفتار مصرف کنندگان سبز
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله رویکرد آمیخته بازاریابی به رفتار مصرف کنندگان سبز دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله رویکرد آمیخته بازاریابی به رفتار مصرف کنندگان سبز کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رویکرد آمیخته بازاریابی به رفتار مصرف کنندگان سبز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله رویکرد آمیخته بازاریابی به رفتار مصرف کنندگان سبز :
تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
در سالهای اخیر با پیشرفت تکنولوژی بر این کره خاکی،به مراتب آلودگی ها و مشکلات زیست محیطی بیشترشد.لذا خریداران(صنعتی و شخصی)با تأمل بر این مهم که منابع طبیعی رو به پایان است و آلودگی محیطزیست نیز رو به افزایش، با هدف حمایت از محیط زیست و منابع طبیعی در الگوهای مصرف خود تجدید نظر کرده و به تدریج گروهی بنام مصرف کنندگان سبز ایجاد شد.در این مقاله با توجه به دسته بندی مصرف کنندگان سبز،جهت بازاریابی مناسب کالاهای سبز،آمیخته های بازاریابی۴P سبز پیشنهاد شده است و به مرور ویژگیهای مصرف کنندگان سبز و تمامی بخشهای سبز بازار شرح داده می شود
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.