مقاله بازاریابی از طریق شیوه های نوین ارتباطی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بازاریابی از طریق شیوه های نوین ارتباطی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بازاریابی از طریق شیوه های نوین ارتباطی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بازاریابی از طریق شیوه های نوین ارتباطی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بازاریابی از طریق شیوه های نوین ارتباطی :
تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
امروز، گسترش تکنولوژیهای ارتباطی و کاربرد روزافزون آنها در امور تجاری، تاثیرات شگرفی بر بازاریابی کالاها و خدمات دارد.عصر حاضر عصر ارتباطات و اطلاعات است. شرکت ها برای پیروز شدن در دنیای رقابتی امروز باید مطابق با نیاز و خواستهمشتریان عمل کنند و هم پای آنها تشکیلات و روش های خود را مدرن کنند. در این مقاله سعی بر این است که چند مورد از این روش ها و تکنیک ها جهت بازاریابی موثر توصیف شوند. این روش ها با ظهور تجارت الکترونیک پا به عرصه بازاریابیگذاشتند. در این میان اینترنت، یکی از رسانههایی است که روند اجرایی شیوههای تجاری، بویژه بازاریابی را تحت تاثیر فراوان قرار دادهاست. ابزارهای دیگری که مورد استفاده بازاریابان قرار گرفته عبارتند از تلفن و موبایل و شبکه های اینترنتی. روش های بازاریابی نوین برپایه این رسانه ها شکل گرفته اند که در اینجا چهار روش را که از همه جدیدتر و پرطرفدارتر هستند انتخابکرده ایم که عبارتند از: بازاریابی ویروسی، بازاریابی تلفنی، بازاریابی اینترنتی و بازاریابی موبایل. هدف ما از نوشتن این مقاله معرفی این روش ها، مزایا، کاربردها و اصول استفاده از هر کدام می باشد. تا بازاریابان بتوانند روشی را که هم برای آنها و شرکتشان و هم برای مشتریان مناسب تر است را انتخاب کنند و در نهایت به هدف اصلی خود یعنی کسب سود بیشتر دست یابند
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.