مقاله رابطه ساختار سازمانی و مدیریت دانش با یادگیری مشارکتی در بین اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله رابطه ساختار سازمانی و مدیریت دانش با یادگیری مشارکتی در بین اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله رابطه ساختار سازمانی و مدیریت دانش با یادگیری مشارکتی در بین اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه ساختار سازمانی و مدیریت دانش با یادگیری مشارکتی در بین اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله رابطه ساختار سازمانی و مدیریت دانش با یادگیری مشارکتی در بین اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان :
تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
هدف پژوهش حاضر تبیین رابطه ساختار سازمانی و مدیریت دانش با یادگیری مشارکتی اساتید دانشگاه اسلامی شهرستان سیرجان در سال تحصیلی ۹۲-۹۱ می باشد.روش پژوهش همبستگی است.جامعه آماری پژوهش حاضر شامل تمامی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شهر سیرجان می باشد.به این منظور ۱۶۰ نفر از اساتید به شیوه ی نمونه گیری تصادفی انتخاب گردید.ابزار جمع آوری داده ها پرسش نامه ساختار سازمانی (،و پرسش نامه یادگیری مشارکتی استفن (Jozef. H) ،پرسش نامه مدیریت دانش جوزف حداد (Rabinz,2008) رابینز و ایوانزویچ بوده است.از روش های آماری توصیفی میانگین و انحراف استاندارد و آمار استنباطی ضریب همبستگی پیرسون و Estephin, چو (۲۰۰۴) رگرسیون چند گانه به روش گام به گام(مرحله ای) برای آزمون فرضیه ها استفاده گردید.نتایج ضریب همبستگی پیرسیون نشان داد بین مولفه های ساختار سازمانی ومولفه های مدیریت دانش با یاد گیری مشارکتی رابطه معنا داری وجود دارد.یعنی هر پنج فرضیه موجود در این پژوهش تأیید شدند،نتایج تحلیل رگرسیون چند گانه نشان داد ساختار سازمانی و مدیریت دانش پیش بینی کننده مثبت و معنا دار یادگیری مشارکتی می باشند. در بررسی ابعاد،از میان مولفه های ساختار سازمانی پیچیدگی و رسمیت معنا دار شده و بعد تمرکز پیش بینی کننده قوی تری می باشد.و از میان مولفه های مدیریت دانش ابعاد خلق دانش،استقرار دانش،تسهیم دانش معنا دار شده است و بعد ثبت دانش پیش بینی کننده قوی تری می باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.