مقاله رابطه سبک های رهبری و خودکارآمدی با عملکرد شغلی مربیان مراکز آموزش فنی و حرفه ای شیراز
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله رابطه سبک های رهبری و خودکارآمدی با عملکرد شغلی مربیان مراکز آموزش فنی و حرفه ای شیراز دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله رابطه سبک های رهبری و خودکارآمدی با عملکرد شغلی مربیان مراکز آموزش فنی و حرفه ای شیراز کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه سبک های رهبری و خودکارآمدی با عملکرد شغلی مربیان مراکز آموزش فنی و حرفه ای شیراز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله رابطه سبک های رهبری و خودکارآمدی با عملکرد شغلی مربیان مراکز آموزش فنی و حرفه ای شیراز :
تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
هدف از تحقیق حاضر تبیین رابطه سبکهای رهبری و خودکارآمدی با عملکرد شغلی مربیان مراکز آموزش فنی و حرفه ای شیراز بوده است .روش تحقیق،توصیفی از نوع همبستگی وجامعه آماری این تحقیق شامل کلیه مربیان مراکز آموزش فنی و حرفه ای شیراز درسال ۹۲-۱۳۹۱ به تعداد ۷۳ نفربودند، وبا توجه به محدودیت حجم جامعه ، کل جامعه آماری بعنوان نمونه تلقی شدند.برای جمع آوری اطلاعات ازسه پرسشنامه سبک رهبری چند عاملی باس(۱۹۸۵) ، خودکارآمدی معلم چانن موران و ولفولک هوی(۲۰۰۱) و عملکردشغلی پاترسون(۱۹۹۰) استفاده شده است . جهت تجزیه و تحلیل داده هاازآزمون ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون چندگانه گام به گام استفاده گردید.نتایج حاصله نشان داد که بین سبک های رهبری و خودکارآمدی با عملکرد;
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.