مقاله بنای فرهنگی با رویکرد هویت ایرانی با طراحی نمونه موردی پردیس پوشاک ایرانی


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بنای فرهنگی با رویکرد هویت ایرانی با طراحی نمونه موردی پردیس پوشاک ایرانی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بنای فرهنگی با رویکرد هویت ایرانی با طراحی نمونه موردی پردیس پوشاک ایرانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بنای فرهنگی با رویکرد هویت ایرانی با طراحی نمونه موردی پردیس پوشاک ایرانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بنای فرهنگی با رویکرد هویت ایرانی با طراحی نمونه موردی پردیس پوشاک ایرانی :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
تعیین ماهیت اشیاپدیده ها و موجودات و اصطلاحاتبیین هستی آنها را هویت آنها میدانیم ازاین روست که هویت را میتوان سبب تمایز یک مجموعه دربرابر دیگر مجموعه ها دانست که موجبات بقا و تداوم آنها را فراهم مینماید اگربه حوادث تاریخی سرزمینمان ایران با دیده ماهیت فرهنگی بنگریم و درپس فرازونشیب ها و گذرنسل ها و سلسله ها به دنبال درک هویت ایران باشیم به مفهومی با عنوان ایرانشهر مواجه خواهیم شد که گویا همواره دربستر هویتی مردمان این سرزمین وجود داشته است هچنین هویتی تحت تاثیر مبانی اعتباری قرون جدید و اززمان مشروطه به بعد به سمت ارایه بازتعریفی ازخویشتن درپرتوهویت ملی پیشرفت اما تادوره پیدایش پهلوی زمینه های لازم را برای تشکییل دولت و ملت درمفهوم سیاسی بدست نیاورد هویت بنا و هویت معمار میتواند یک حقیقت تلقی شود دراین وضعیت پیوندی حقیقت جویانه میان بنا یا معمار و دیگران برقرار میشود ساکن اثر به قرار وارام خواهد رسید به سخن دیگر معمار اثریا بنایی که حاصل فهم او ازهستی و زندگی یاهویت خود اوست برای سکونت برپا می کند به طور کلی میتوانیم معماری باهویت ایرانی دراین پنج اصل مشاهده کرد : درونگرایی /پرهیز ازبیهودگی /مردم واری /خودبسندگی /نیارش دردوران معاصر تلاشهای عمده ای درجهت ایجادمکانهای عمومی برای نمایش و فروش پوشاک ایرانی صورت گرفته است متخصصان با تزریق کاربریهای فرهنگی اجتماعی جدید به مراکز عمومی واقع دربافت های کهن به قصد و احیا مکانهای گمشده ی این بافت ها به فکر باززنده سازی خصوصیات گذشته فضاهای عمومی شهرها پرداختند که ازاین رو چنین مکانی دراینده پاسخگوی بسیاری ازنیازهای شهروندان و همچنین سبب گسترش گردشگری دربسیاری ازشهرهای کشورمان با فرهنگهای متفاوت ایرانی خواهد بود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.