مقاله بررسی مدیریت دانش بر ارزش ویژه برند در کسب و کارهای کوچک و متوسط مطالعه موردی: شهرستان سیرجان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی مدیریت دانش بر ارزش ویژه برند در کسب و کارهای کوچک و متوسط مطالعه موردی: شهرستان سیرجان دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی مدیریت دانش بر ارزش ویژه برند در کسب و کارهای کوچک و متوسط مطالعه موردی: شهرستان سیرجان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی مدیریت دانش بر ارزش ویژه برند در کسب و کارهای کوچک و متوسط مطالعه موردی: شهرستان سیرجان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی مدیریت دانش بر ارزش ویژه برند در کسب و کارهای کوچک و متوسط مطالعه موردی: شهرستان سیرجان :
تعداد صفحات:۲۵
چکیده:
هدف از این پژوهش، بررسی مدیریت دانش بر ارزش ویژه برند در کسب و کارهای کوچک و متوسط شهرستان سیرجان می باشد. بدین منظور با مراجعه به تحقیقات انجام گرفته و با استفاده از ادبیات و پیشینه پژوهش، ابعاد و مولفه هایمرتبط با مفهوم مدیریت دانش شناسایی شد و بر مبنای این متغیرها ، پرسشنامه ای طراحی گردید . جامعه آماری پژوهش مدیران صنایع کوچک و متوسط شهرستان سیرجان می باشند، که حجم نمونه برابر با تعداد ۰۶ نفر از مدیران ومتخصصان کسب و کارهای کوچک و متوسط شهرستان سیرجان می باشند. برای تحلیل یافته ها ، برای فرضیه های پژوهش از آزمون رگرسیون استفاده شده است. نتایج حاصله حاکی از معناداری بین مدیریت دانش و ارزش ویژه برند می باشد. نرم افزار مورد استفاده spss . نسخه۱۸
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.