مقاله تلفیق آمیخته بازاریابی اسلامی و بازاریابی مدرن بعنوان استراتژی در کسب وکار
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تلفیق آمیخته بازاریابی اسلامی و بازاریابی مدرن بعنوان استراتژی در کسب وکار دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تلفیق آمیخته بازاریابی اسلامی و بازاریابی مدرن بعنوان استراتژی در کسب وکار کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تلفیق آمیخته بازاریابی اسلامی و بازاریابی مدرن بعنوان استراتژی در کسب وکار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تلفیق آمیخته بازاریابی اسلامی و بازاریابی مدرن بعنوان استراتژی در کسب وکار :
تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
اسلام تجارت را به عنوان یک عامل حیاتی در زندگی بشر می داند و از آنجا که اسلام یک روش زندگی است روش های اجرای بازاریابی باید در چارچوب قرآن و سنت که دو منبع اصلی برای سعادت دنیا و آخرتمسلمانان هستند، هدایت شود. از آنجا که استدلال دانشمندان مبنی بر این که بازاریابی اسلامی در فعالیت های تجاری معاصر بسیار مهم است، بایستی مفهوم ۷P در بازاریابی با اصول اسلامی گنجانیده شود. مفهوم ۷Pبه دلیل گستره پذیرش خود به عنوان ارکان اصلی بازاریابی انتخاب شده است. بنابراین، هدف از این مقاله توسعه درک ۷P بر اساس هر دو دیدگاه اسلامی و معاصر از بازاریابی به عنوان یک چشم انداز جدید برای حرکت به سمت بازاریابی اسلامی است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.