مقاله بررسی اثر ارتعاشات کوپل شده عرضی و پیچشی محور دواربه دو روش کلاسیک و کنترلی


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی اثر ارتعاشات کوپل شده عرضی و پیچشی محور دواربه دو روش کلاسیک و کنترلی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اثر ارتعاشات کوپل شده عرضی و پیچشی محور دواربه دو روش کلاسیک و کنترلی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثر ارتعاشات کوپل شده عرضی و پیچشی محور دواربه دو روش کلاسیک و کنترلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اثر ارتعاشات کوپل شده عرضی و پیچشی محور دواربه دو روش کلاسیک و کنترلی :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
پدیده ارتعاشات همزمان عرضی و پیچشی ازجمله پدیده هایی است که اکثر محورهای دوار به نوعی با آن درگیر میباشند این امر درمحدوده هایی ازسرعت زاویه ای دوران میتواند موجب ناپایداری روتور گردد دربرخی ازماشین های دوار سرعت زاویه ای درمحدوده وسیعی تغییر می کند ودرصورت ایجادناپایداری میتواند نتایج تلخ و سنگینی به دنبال داشته باشد مساله مهم یافتن دامنه تغییرات سرعت زاویه ای است که سیستم درآن سرعتها دارای رفتاری پایدار باشد معمولا نواحی نااپایداری درنزدیکی نقاطی هستند که دونمودار فرکانس طبیعی هردوسیستم دینامیکی باهم تقاطع دارند دراین پژوهش نخست با استفاده ازروش کلاسیک محدوده پایداری محور دوار براساس سرعت دوران محور به دست اورده میشود سپس با استفاده ازمفاهیم کنترلی تئوری اوانس و روش روت لوکاس این نواحی ناپایداری مورد بررسی و تحلیل قرار خواهد گرفت مزیت این کار توانایی سرعت بخشیدن به فرایند یافتن محدوده های ناپایداری محور دوار به وسیله سیستم های کنترلی و درنتیجه افزایش ایمنی دستگاه می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.