مقاله جایگاه تسهیم دانش و سرمایه های فکری در توسعه سرمایه های اجتماعی در مدارس
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله جایگاه تسهیم دانش و سرمایه های فکری در توسعه سرمایه های اجتماعی در مدارس دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله جایگاه تسهیم دانش و سرمایه های فکری در توسعه سرمایه های اجتماعی در مدارس کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله جایگاه تسهیم دانش و سرمایه های فکری در توسعه سرمایه های اجتماعی در مدارس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله جایگاه تسهیم دانش و سرمایه های فکری در توسعه سرمایه های اجتماعی در مدارس :
تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
سند چشم انداز بیست ساله- به مثابه مهمترین سند بالا دستی نظام- دستیابی به جایگاه نخست علمی، فناوری و اقتصادی منطقه آسیای جنوب غربی، قفقاز و خاورمیانه را از طریق پیدایش و نضج توسعه مبتنی بردانش در کشور در افق ۴۱۴۱ ترسیم نموده است. یکی از الزامات و پیش نیازهای اساسی دستیابی به این شکل از فرایند توسعه ملی، تحقق اقتصادی مبتنی بر دانش است که در حقیقت نتیجه همان فرایند توسعهسرمایه های فکری و دانشی در عرصه های و حوزه های مختلف کشور خواهد بود. به تعبیری دیگر، توسعه سرمایه های فکری و دانشی و فرایند تسهیم آنان میان آحاد جامعه بطور اعم و اعضای سازمان ها و دستگاههای اجرایی بطور اخص، زمینه ساز تحقق اقتصاد و توسعه مبتنی بر دانش در کشور خواهد بود که این امر در نظام آموزشی و به ویژه نهاد مدرسه به عنوان مهمترین نهاد تربیت کننده شهروندان فکور، پرسشگر ویادگیرنده، اهمیتی به مراتب افزونتر خواهد یافت لذا در مقاله حاضر ابتدا مفاهیم سرمایه فکری، تسهیم دانش و سرمایه اجتماعی مورد مداقه قرار می گیرد و سپس در قالب مدلی پیشنهادی، جایگاه فرایند تسهیم دانش و سرمایه های فکری در توسعه سرمایه های اجتماعی در مدارس بررسی می شود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.