مقاله مدیریت بازاریابی و فروش


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مدیریت بازاریابی و فروش دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدیریت بازاریابی و فروش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدیریت بازاریابی و فروش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدیریت بازاریابی و فروش :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
طبق تحقیقات به عمل آمده، با رقابتی شدن کسب و کارها، اهمیت ارتباط مؤثر با مشتریان نیز بیشتر می شود . در این فضا از بین شیوه های مختلف ارتباط با مشتری نظیر تبلیغات، روابط عمومی، فروش شخصی، پیشبرد فروش و بازاریابی مستقیم، شیوه هایارتباط دو طرفه نظیر فروش شخصی و بازاریابی مستقیم مؤثرتر خواهند بود و علت آن هم تعامل دو طرفه ای است که بین بنگاه اقتصادی و مشتریان صورت می گیرد . در این ارتباط، علاوه بر اینکه بنگاه اقتصادی در شناساندن خویش به مشتری تلاش می کند تا بتواند تقاضای او را به سمت بنگاه سوق دهد، فرصتی فراهم می شود تا صدای مشتری را نیز بشنود که نتایج آن برایرقبا و گسترش کسب وکار حائز اهمیت است به طوری که بنگاه می تواند مشتری را بشناسد و نیاز او را بداند در راستای کسب رضایت مشتری با نگرش برد دو جانبه حرکت کند . آگاهی از اصول و فنون مذاکره یکی از نیازهای مهم افرادی است که درجایگاههای مختلف یک تیم فروش قرار دارند . با این وجود، ویزیتور، کارشناس فروش، سرپرست فروش و مدیر فروش هر یک درشرایطی قرار میگیرند که اصول و قواعدی که برای مذاکره یاد گرفتهاند، دیگر پاسخگوی آن موقعیت خاص نیست زیرا اوضاع بازار و رفتار مشتری در مواقعی به گونهای رقم میخورد که حتی با تجربهترین نیروهای فروش نیز توانایی پیشبینی آن را ندارند . دنیایخردهفروشی، وسیع و مملو از کالاها و خدمات مختلف و متنوع است. سبک و سیاق فروشندگی در یک فروشگاه با سایر انواعفروشندگی شباهتها و تفاوتهایی دارد. در یک فروشگاه ، فروشنده با گروهی متنوع از مردم مصرفکننده سروکار دارد، نه با یک یا چند مأمور و کارشناس خرید که غالباً از اصول و روشهای خاص و مشابهی پیروی میکنند . پس فروشندهی فروشگاهی بایدمنعطفتر بوده و آمادهی رویارویی با طیف وسیعی از مشتریها با رفتارها، سلایق، نیازها و انتظارات گوناگون باشد . در بازاریابی وفروش بر قراری ارتباط با مشتری و متقاعد ساختن وی برای خرید به شیوه ای هرچه تاثیر گذارتر از اهداف اصلی است . برای این منظور باید شناخت کاملی از مشتری داشت . باید از یک مشتری ایده آل تعریف مشخصی داشت . باید از خود پرسید : چرا مشتری باید محصول ما را برای خرید انتخاب کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.