مقاله تعیین تاثیر آزمایشگاه مجازی شیمی بر میزان پیشرفت تحصیلی(توانایی شناختی،نگرش ،مهارتهای عملکردی) دانش آموزان


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تعیین تاثیر آزمایشگاه مجازی شیمی بر میزان پیشرفت تحصیلی(توانایی شناختی،نگرش ،مهارتهای عملکردی) دانش آموزان دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تعیین تاثیر آزمایشگاه مجازی شیمی بر میزان پیشرفت تحصیلی(توانایی شناختی،نگرش ،مهارتهای عملکردی) دانش آموزان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تعیین تاثیر آزمایشگاه مجازی شیمی بر میزان پیشرفت تحصیلی(توانایی شناختی،نگرش ،مهارتهای عملکردی) دانش آموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تعیین تاثیر آزمایشگاه مجازی شیمی بر میزان پیشرفت تحصیلی(توانایی شناختی،نگرش ،مهارتهای عملکردی) دانش آموزان :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
زمینه : تأثیرنرم افزار آموزش براساس رویکرد سازنده گرایی وسنجش میزان اثر بخشی آن با روش های تدریس سنتی(سخنرانی) از زمره موضوعات بسیار مهم در محیط های آموزشی محسوب می شود هدف این پژوهش تعیین تاثیر آزمایشگاه مجازی بر پیشرفت تحصیلی درس شیمی دانش آموزان دختر پیش دانشگاهی دبیرستانهای شهر اصفهان بوده است . روش کار:پژوهش حاضرنیمه آزمایشی (میدانی) است.جامعه ی آماری این پژوهش کلیه ی دانش آموزان دختر پیش دانشگاهی دبیرستانی بودهاند که در سال تحصیلی ۹۲-۹۱ در شهراصفهان مشغول به تحصیل بودند. در این پژوهش دو کلاس از کلاسهای پیش دانشگاهی وتعداد ۶۰ نفر به روش نمونه گیری تصادفی انتخاب، ودرگروههای آزمایش و کنترل تحت آموزش به شیوه مجازی و سخنرانی قرارگرفتند سپس تأثیر آنها برپیشرفت تحصیلی دانش آموزان و ابعاد آن بررسی و اندازه گیری شد. یافته ها:یافته های به دست آمده از تحلیل کوواریانس (آنکوا) نشان داد که بین میانگین های تعدیل شده نمرات توانایی شناختی ،نگرش تحصیلی،مهارتهای عملکردی و کل پیشرفت تحصیلی شرکت کنندگان بر حسب عضویت گروهی (گروه آزمایشی و کنترل) در مرحله پس آزمون تفاوت معنا داری وجود دارد .همچنین یافته ها نشان داد که بین نمرات پس آزمون گروههای آزمایشی و کنترل با توجه به متغیرهای جمعیت شناختی (سن ، شغل پدر و تحصیلات پدر ) تفاوت معنی داری وجود ندارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.