مقاله وفاداری الکترونیکی به برند الکترونیکی بانکداری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله وفاداری الکترونیکی به برند الکترونیکی بانکداری دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله وفاداری الکترونیکی به برند الکترونیکی بانکداری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله وفاداری الکترونیکی به برند الکترونیکی بانکداری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله وفاداری الکترونیکی به برند الکترونیکی بانکداری :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
سازمان ها برای رسیدن به چشم اندازهایشان دارای اهداف استراتژیک می باشند، یکی ازاین اهداف که جزء منابع ارزش افزوده سازمان ها است، تجربه حاصل از برند شرکتی CBE است که با استراتژی بازاریابی آن سازمان مرتبط است. رضایت مشتریان،عملکرد محصول و خدمات و ارزشهای حاصل از آنها، باعث ایجاد تصویر و وفاداری برند میشود. با ظهور تکنولوژی های جدید، نوآوریهای سریع، رشد و رقابت وارد فضاهای مجازی و اینترنتی شده است. یکی از سازمان های خدماتی که در فعالیت های مالی از فضای اینترنتی استفاده می نمایند بانکها هستند. توزیع ارزش در آنها امری حیاتی وبعلت تنوع خدمات ارائه شده دارای پیچیدگی های زیادی است. پیشرفت تکنولوژی در قرن ۱۱ مثال: اجرای تجارت بانکداری به صورت آنلاین مدیریت برند را با پیچیدگی روبرو نموده است. اینترنت تبدیل به یک صحنه رقابتی شرکت های ارائه دهنده خدماتمالی گردیده و بانکها جهت تامین مشتریانشان با ویژگی های بیشتر و هزینه هایی کمتر از بانکداری سنتی از آن بهره می برند.بررسی و مطالعه نتایج حاصل از استفاده انواعمختلف خدمات بانکداری به صورت آنلاین و بکارگیری مدل محرک ارگانیسم پاسخ بیان – – می دارد که تغییرات تکنولوژیکی و ساختاری در سیستم عمومی بانکداری، یک محیطیکپارچه بانکداری الکترونیکی و برند الکترونیکی را بوجود آورده و فعالیت اینترنتی بانکها از طریق بانکداری الکترونیک، دستگاههای خودپرداز، کارت الکترونیکی، تلفن بانک و ; باعث اعتماد به برند الکترونیکی، استفاده مکرر از آن و وفاداری الکترونیکی گردیده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.