مقاله نقش گردشگری سبز درتوسعه شهر باتاکید برتوسعه پایدار


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله نقش گردشگری سبز درتوسعه شهر باتاکید برتوسعه پایدار دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش گردشگری سبز درتوسعه شهر باتاکید برتوسعه پایدار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش گردشگری سبز درتوسعه شهر باتاکید برتوسعه پایدار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش گردشگری سبز درتوسعه شهر باتاکید برتوسعه پایدار :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
درعصرحاضر صنعت گردشگری به عنوان یکی ازارکان توسعه پایدار معرفی میشود گردشگری سبز روستایی نیز گونه نوینی ازگردشگری است که باهدف توسعه پایدار مناطق سبز و به عنوان ابزاری جهت توسعه اقتصادی اجتماعی و اکولوژیکی جوامع محلی و روستایی تجسم یافته است که باتاثیرگذاری درسه بعد پایداری اقتصادی اجتماعی و محیطی ضمن جلب مشارکت جامعه محلی درتوسعه اقتصادملی باپتانسیل حفظ و حمایت ازمنابع طبیعی و محیط زیست باعث پایداری محیطی میشود دربعداقتصادی گامی جهت کاهش فقر باتوسعه مراکز اشتغال کوچک افزایش و تغییرشکل منابع درمعرض خطر به سمت منابع پربازده و همراه با سودمندی و توزیع درامد برمی دارد و دربعداجتماعی نیز باعث کارافرینی و جلوگیری ازمهاجرت ارتباطات بیشتر روستائیان با سایر جوامع و فرهنگهای متنوع و شناساندن هویت محلی و رفاه و نهایتا ایجادتوسعه پایدارروستایی میگردد شاید کسی تصور نمی کرد که روزی بازاریابی علاوه برسوداوری و فروش نگران سلامت مصرف کننده نیز باشد اما پویایی و رقابت شدید و افزایش نگرانی نسبت به محیط زیست و همچنین مقررات دولتی و افزایش اگاهی مصرف کنندگان شرکت ها را برآن داشت که درسلامت جسمانی و روانی و پاکیزگی محیط مصرف کنندگان نیز تامل کنند دراین نوشتار سعی براین است که ابتدا مسئولیت اجتماعی توصیف شده و رابطه آن با بازاریابی سبز بیان شود سپس بارویکردی دقیق تر به محیط زیست بازاریابی سبز و دلایل سبز بودن و سطوح بازاریابی سبز و سیرتکاملی آن که شامل سه عصربازاریابی سبز اکولوژیک عصرمحیطی و عصرپایدار است و گردشگری سبز مورد مطالعه قرارگرفته و ویژگیهای هرکدام ذکر گردیده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.