مقاله بررسی عوامل اثر گذار بر مدیریت ارتباط با مشتری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی عوامل اثر گذار بر مدیریت ارتباط با مشتری دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی عوامل اثر گذار بر مدیریت ارتباط با مشتری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل اثر گذار بر مدیریت ارتباط با مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی عوامل اثر گذار بر مدیریت ارتباط با مشتری :
تعداد صفحات:۲۶
چکیده:
امروزه ، در محیط رقابتی جدید که استفاده از روش های سنتی بازاریابی محدودیتی برای سازمان ها ایجاد کرده است ، ضرورت استفاده از مدیریت ارتباط با مشتری CRM برای ایجاد ارزش بیشتر برای سازمان ،اصلی ضروری بنظر می رسد . CRM فرایندی است مستمر و مشتمل بر ایجاد و بکارگیری دانش و هوشمندی بازار برای ایجاد و حفظ سبدی از روابط مشتریان است که بالاترین بازدهی را برای سازمان دارند .بسیاری از محققان برای تعیین عوامل موثر بر CRM تلاش کرده اند . در این مقاله سعی شده است با بررسی متون و مخصوصاً مقالات مرتبط مدیریت ارتباط با مشتری عوامل موثر بر این موضوع شناسایی شده و میزانتوجه مقالات به هر یک از این شاخصها به صورت یک مطالعه کتابخانه ای و به شکلی مستدل و منظم مشخص گردد ،در این راستا مدل مفهومی و مفروض از عوامل موثر بر CRM بر اساس پیشینه های موضوعشناسایی شد ، که در یک مدل هشت بعدی ارایه شده است . در این بررسی معلوم شد که ضمن اینکه باید به تمامی عوامل مرتبط با CRM توجه شود ،عامل های فن آوری اطلاعات ، مدیریت دانش ، ساختار ارتباطی و بهبود فرایندها عواملی هستند که تاثیر بیشتری را بر موفقیت CRM داشته و توجه محققان را بیشتر به خود معطوف داشته اند
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.