مقاله بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از بانکداری همراه در ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از بانکداری همراه در ایران دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از بانکداری همراه در ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از بانکداری همراه در ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از بانکداری همراه در ایران :

تعداد صفحات:۲۶
چکیده:
بانکداری همراه به عنوان رویکردی جدید برای ارائه خدمات مالی با استفاده از تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات خدماتی مانند گرفتن موجودی حساب، معاملات سهام، نقل وانتقال وجوه، پرداخت قبوض و غیره را به وسیله دستگاه تلفن همراه به مشتریان ارائه می _دهد. پژوهش حاضر با هدف شناسایی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از بانکداری همراه انجام پذیرفته است. با توجه به مدل تحقیق عوامل کیفیت اطلاعات، کیفیت خدمات، کیفیت سیستم و ساختار اطمینان بخش بر اعتماد و رضایت مشتریان از بانکداری همراه موثر فرض شده است. روش انجام تحقیق کمی بوده و گردآوری اطلاعات با استفاده از پرسشنامه انجام گرفته است. جامعه آماری تحقیق پیش رو را کاربران بانکداری همراه در ایران تشکیل می دهند و نمونه ای متشکل از ۲۳۰ نفر مورد سوال قرار گرفته اند. با استفاده از آمار استنباطی از طریق مدل سازی معادلات ساختاری فرضیه های تحقیق مورد آزمون قرار گرفته، به سوال اصلی تحقیق پاسخ داده شده و مدل تحقیق در جامعه آماری برازش شد و در نتیجه اثر کیفیت خدمات، کیفیت سیستم و ساختار اطمینان بخش بر اعتماد، کیفیت سیستم بر رضایت و اعتماد بر رضایت معنادار گزارش شد و در نهایت بر اساس نتایج آزمون فرضیه ها پیشنهادات لازم ارائه گردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.