مقاله بررسی نقش تأثیرگذاران محیطی بر رفتارمصرف کننده
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی نقش تأثیرگذاران محیطی بر رفتارمصرف کننده دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی نقش تأثیرگذاران محیطی بر رفتارمصرف کننده کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نقش تأثیرگذاران محیطی بر رفتارمصرف کننده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی نقش تأثیرگذاران محیطی بر رفتارمصرف کننده :
تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
امروزه بسیاری از شرکت ها و سازمان ها به دنبال مطالعه و کشف نیازهای مصرف کنندگان و تجزیه و تحلیل فرایند رفتار مصرف کننده و اولویت بندی عوامل تأثیر گذار براین فرایند هستند. به خاطر ورود مشتریان،شرکت ها و بازاریان به بازارهای جهانی،درک نقش تأثیرگذاران محیطی بر رفتار مصرف کننده به یکی ازمهمترین و بحث برانگیزترین موضوعات در صحنه ی تجارت مبدل گشته است.در تحقیقاتی که در این زمینه انجام شده تنها عوامل موثر محیطی هم چون سیاسی، فرهنگی ، تکنولوژیکی، اقتصادی و; بررسی شده است، اما این که چه پارامترهایی در این عوامل تاثیر گذارند تاکنون به صورت یکپارچه پیمایش نشده است.تأثیرگذاران محیطی شامل گرو ه ها، خانواده، فرهنگ ، خرده فرهنگ و مقررات می باشد. که در این مقاله سعی بر این است تا نقش عوامل مذکور بر رفتار مصرف کنننده بررسی شود.روش تحقیق در این مقاله به صورت توصیفی می باشد و به منظور ارائه ی دیدگاهی روشن در زمینه تأثیرگذاران محیطی بر رفتار مصرف کننده تأثیر بسزائی دارندو عدم توجه به این عوامل ممکن است ضربات جبران ناپذیری را به اعتبار و سودآوری شرکت وارد سازد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.