مقاله بررسی مدیریت کلاس معلمان در مدارس و ارتباط آن با اعتماد به نفس دانش آموزان پایه سوم ابتدایی شهر ایلام


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی مدیریت کلاس معلمان در مدارس و ارتباط آن با اعتماد به نفس دانش آموزان پایه سوم ابتدایی شهر ایلام دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی مدیریت کلاس معلمان در مدارس و ارتباط آن با اعتماد به نفس دانش آموزان پایه سوم ابتدایی شهر ایلام  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی مدیریت کلاس معلمان در مدارس و ارتباط آن با اعتماد به نفس دانش آموزان پایه سوم ابتدایی شهر ایلام،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی مدیریت کلاس معلمان در مدارس و ارتباط آن با اعتماد به نفس دانش آموزان پایه سوم ابتدایی شهر ایلام :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
پژوهش حاضر بررسی مدیریت کلاس معلمان در مدارس و ارتباط آن با اعتماد به نفس دانش آموزان پایه سوم ابتدایی شهر ایلام میباشد. روش انجام پژوهش از نوع میکس متود و جامعه آماری شامل دانشآموزان پایه سوم ابتدایی شهر ایلام که در سال تحصیلی ۱۳۹۳ که نمونه این پژوهش یک نمونه در دسترس و شامل دو کلاس میباشد که، یکی از آنها دارای معلمی است که در اداره کلاس از روش اقتدارگرا استفاده میکنند و دیگری دارای معلمی است که از روش استقلالگرایانه استفاده میکند. ابزار اندازه گیری نیز شامل مشاهده مستقیم و پرسشنامه محقق ساخته است که برای تضمین روایی و پایایی آن از نظرات متخصصان علوم تربیتی استفاده شده است. نتایج تجزیه و تحلیل داده ها حاکی از آن است که، معلم اقتدارگرا در اداره کلاس بیشتر دانشآموزان را کنترل میکند، در کلاس او تقسیم قدرت زیادی به چشم میخورد و تعداد معدودی از دانشآموزان مورد توجه معلم هستند، دانشآموزان او از اعتماد به نفس پایینی برخوردارهستند به گونه ای که حتی زمانی که دانش آموزان زرنگ کلاس پایه تابلو میروند دچار استرس و اضطراب میشوند. ولی در کلاس معلم استقلال گرا معلم به همه دانش آموزان به یک نحو نگاه میکند و به همه آنها توجه دارد، دانش آموزان حتی دانش آموزانی که از نظر درسی پایینتر از دیگران هستند هنگام رفتن پایه تابلو استرس ندارند، روابط دانش آموزان با هم و با معلم مبتنی بر صمیمیت است، معلم کمتر از تنبیه و بیشتر از تشویق استفاده میکند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.