مقاله بررسی رابطه حواس پنجگانه برند حسی با آگاهی از برند
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی رابطه حواس پنجگانه برند حسی با آگاهی از برند دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی رابطه حواس پنجگانه برند حسی با آگاهی از برند کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه حواس پنجگانه برند حسی با آگاهی از برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی رابطه حواس پنجگانه برند حسی با آگاهی از برند :
تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
هدف از این پژوهش بررسی رابطه حواس پنجگانه (برند حسی) با آگاهی از برند در تلفن های همراه می باشد. جامعه ی آماری تحقیق دانشجویان استان سمنان در سال ۱۳۹۳ می باشد و حجم نمونه با توجه به فرمول کوکران برابر با ۳۸۴ دانشجو محاسبه شده است. ابزار جمع آوری اطلاعات پرسشنامه می باشد.نتایج پژوهش با نرم افزار SPSS نشان داد که براساس آزمون همبستگی پیرسون، بین استفاده از حواس پنجگانه و آگاهی از برند رابطه ی مثبت و معناداری وجود دارد و با استفاده از آزمون کروسکال- والیس نشان داده شد که تلفن های همراه که از حواس متعددی در برند خود استفاده می کنند دارای آگاهی از برند بالاتری می باشند
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.