مقاله بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک (E-CRM) بر گردشگری مورد مطالعه: شهرستان لردگان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک (E-CRM) بر گردشگری مورد مطالعه: شهرستان لردگان دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک (E-CRM) بر گردشگری مورد مطالعه: شهرستان لردگان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک (E-CRM) بر گردشگری مورد مطالعه: شهرستان لردگان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک (E-CRM) بر گردشگری مورد مطالعه: شهرستان لردگان :
تعداد صفحات:۹
چکیده:
این پژوهش با هدف بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک (E-CRM) بر گردشگری لردگان انجام گرفتهاست. لذا ماهیت تحقیق از نوع کاربردی و روش تحلیل دادهها همبستگی و رگرسیون میباشد. جامعه آماری تحقیقگردشگران شهرستان لردگان در نوروز ۱۳۹۳ در نظر گرفته شده و تعداد نمونه آماری ۱۷۰ نفر انتخاب گردید. ابزار جمع آوریاطلاعات عبارتست از دو پرسشنامه محقق ساخته که بر اساس اصول E-CRM و بهبود گردشگری تدوین گردیدهاند وتوسط روشهای علمی روایی و پایایی آن تأیید شده است. پایایی پرسشنامه اول و پرسشنامه دوم به ترتیب با ضریب آلفایکرونباخ ۰/۸۱۳ و ۰/۸۵۷۱ به تأیید رسیده است. نتایج این تحقیق نشان داد که مولفههای E-CRM شامل کیفیت خدمات،در دسترس بودن اطلاعات، صرفه جویی در وقت، قابلیت اعتماد و اطمینان بربهبود گردشگری تأثیر گذار است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.