مقاله بررسی رابطه مؤلفه های مدیریت دانش با اثر بخشی برنامه های آموزشی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
10 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه مؤلفه های مدیریت دانش با اثر بخشی برنامه های آموزشی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه مؤلفه های مدیریت دانش با اثر بخشی برنامه های آموزشی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه مؤلفه های مدیریت دانش با اثر بخشی برنامه های آموزشی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه مؤلفه های مدیریت دانش با اثر بخشی برنامه های آموزشی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر :

تعداد صفحات:۲۸
چکیده:
هدف این پژوهش سنجش میزان رابطه مؤلفه های مدیریت دانش شامل خلق دانش، سازماندهی دانش، به کارگیری دانش و تبادل دانش با اثربخشی برنامه های آموزشی است که به منظور شناسایی میزان قابلیت آنهابرای کاربرد مدیریت دانش در فرآیند اثربخشی آموزشی مورد بررسی قرار گرفته است. چهار سؤال پژوهشی نیز بر مبنای آنها مطرح گردیده اند. برای جمع آوری داده های پژوهش از دو پرسشنامه یک پرسشنامهسنجش اثربخشی)محقق ساخته( و یک پرسشنامه مدیریت دانش بابازاده ) ۵۸۳۱ ( استفاده شده است که در بین ۸۲۳ نمونه از دانشجویان و ۸۳ نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر توزیع وجمع آوری گردید. نتایج حاصله با استفاده از آزمونهای رگرسیون و معادلات ساختاری نشان داد روابط معنی داری بین مؤلفه های مدیریت دانش با هم و بین این مؤلفه ها و اثربخشی آموزشی در زمینه دانشگاه وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.