مقاله بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر رضایت شغلی کارکنان بیمارستانهای منتخب شهر تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر رضایت شغلی کارکنان بیمارستانهای منتخب شهر تهران دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر رضایت شغلی کارکنان بیمارستانهای منتخب شهر تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر رضایت شغلی کارکنان بیمارستانهای منتخب شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر رضایت شغلی کارکنان بیمارستانهای منتخب شهر تهران :

تعداد صفحات:۲۶
چکیده:
هدف از تحقیق حاضر بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر رضایت شغلی کارکنان در بیمارستانهای منتخب شهر تهران می باشد. روش تحقیق مورد استفاده بر حسب هدف کاربردی، بر حسب نوع داده ها توصیفی از نوع همبستگی است و مبتنی بر مدل معادلات ساختاری است. ابزار تحلیل داده ها، نرم افزارهای IBM SPSS نسخه ی ۲۲و Smart PLS می باشد شیوه نمونه گیری مورد استفاده در این پژوهش روش انتخاب احتمالی یا تصادفی است. برای تعیین حجم نمونه از جدول کرجسی و مورگان استفاده می نماییم، چون تعداد اعضای جامعه آماری ما ۲۰۰۰ نفر می باشد پس با توجه به جدول فوق الذکر حجم نمونه آماری ما ۳۲۲ نفر برآورد گردید و ۵۰ نفر هم برای کاستن میزان خطا و احیاناً حذف برخی پرسشنامه ها به دلیل مخدوش بودن و یا ناقص بودن به آن اضافه شد. بنابراین حجم نمونه ۳۷۲ نفر از کارکنان شاغل(پرستاران، پزشکان و پیراپزشکان و بهیاران) در بیمارستانهای منتخب شهر تهران می باشد ابزار جمع آوری داده ها برای سنجش بازاریابی داخلی پرسشنامه های استاندارد مونی و فورمن(۱۹۹۵) و احمد، رفیق و سعد(۲۰۰۳) و برای سنجش رضایت شغلی از پرسشنامه استاندارد استمپ و پیر مونته (۱۹۸۶) استفاده شده است نتایج پژوهش نشان داد بازاریابی داخلی بر ایجاد رضایت شغلی کارکنان تأثیر مثبت و معناداری دارد. همچنین همه مؤلفه های بازاریابی داخلی(انتخاب و انتصاب، آموزش و توسعه، حمایت سازمانی، انگیزش، سیاست حفظ، چشم انداز، ارتباطات و توانمندسازی) با رضایت شغلی کارکنان رابطه مثبت و معناداری دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.