مقاله بررسی اثربخشی الگوی بدیعه پردازی بر پیشرفت تحصیلی درس هدیه های آسمانی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی شهر پیرانشهر
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی اثربخشی الگوی بدیعه پردازی بر پیشرفت تحصیلی درس هدیه های آسمانی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی شهر پیرانشهر دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی اثربخشی الگوی بدیعه پردازی بر پیشرفت تحصیلی درس هدیه های آسمانی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی شهر پیرانشهر کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثربخشی الگوی بدیعه پردازی بر پیشرفت تحصیلی درس هدیه های آسمانی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی شهر پیرانشهر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی اثربخشی الگوی بدیعه پردازی بر پیشرفت تحصیلی درس هدیه های آسمانی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی شهر پیرانشهر :
تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
پژوهش حاضر با هدف بررسی اثربخشی الگوی بدیعه پردازی بر پیشرفت تحصیلی درس هدیه های آسمانی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی شهر پیرانشهر انجام شده است. روش پژوهش آزمایشی از نوع نیمه تجربی(پیش آزمون-پس آزمون با گروه کنترل) بوده و حجم جامعه آماری ۲۱۳۵ نفر می باشد که با روش نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای ۶۰ نفر از افراد به صورت تصادفی انتخاب و در گروه های کنترل و آزمایشی قرار گرفتند. ابزار پژوهش آزمون محقق ساخته پیشرفت تحصیلی بوده که روایی صوری و محتوایی و پایایی آن (=۰/۷۸) مورد تایید قرار گرفت. تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از آزمون تحلیل کوواریانس انجام شده است. عمده ترین یافته های پژوهش حاکی از آن است که هر یک از روش های سه گانه الگوی بدیعه پردازی(قیاس شخصی، قیاس مستقیم و تعارض فشرده) اثرات مثبتی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در سطح ۰/۰۵ داشته اند. یافته های جانبی نشان داده است که تفاوت معناداری بین دختران و پسران از لحاظ پیشرفت تحصیلی در سطح ۰/۰۵ وجود دارد و پسران از دختران پیشرفت تحصیلی بالاتری داشته اند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.