مقاله بررسی ارتباط بین منابع قدرت مدیران و نواوری معلمان در مدارس متوسطه نظری دخترانه شهر قم
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی ارتباط بین منابع قدرت مدیران و نواوری معلمان در مدارس متوسطه نظری دخترانه شهر قم دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی ارتباط بین منابع قدرت مدیران و نواوری معلمان در مدارس متوسطه نظری دخترانه شهر قم کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی ارتباط بین منابع قدرت مدیران و نواوری معلمان در مدارس متوسطه نظری دخترانه شهر قم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی ارتباط بین منابع قدرت مدیران و نواوری معلمان در مدارس متوسطه نظری دخترانه شهر قم :
تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
پزوهش حاضر به بررسی ارتباط بین منابع قدرت مدیران مدارس و نوآوری معلمان پرداخته است. جامعه اماری پژوهش شامل کلیه معلمان زن مقطع متوسطه نظری دخترانه شهر قم (۱۱۰۴ نفر) می باشد که از بین آنان ۲۸۵ نفر با روش نمونه گیری ترکیبی انتخاب گردیدند. به منظور گردآوری داده ها از دو پرسشنامه سنجش منابع قدرت هینکین و شرایخیم (۱۹۸۹) و پرسشنامه سنجش نوآوری سیما علیزاده (۱۳۸۶) با اندکی تغییرات استفاده گردید. پایایی پرسشنامه ها با آلفای کرونباخ به ترتیب برابر با ۰/۸۹۵ و ۰/۷۴۲ محاسبه گردید. بررسی توصیفی داده ها حاکی از این است که منبع قدرت غالب در بین مدیران از دیدگاه معلمان ، قدرت مرجعیت است. سایر اولویت ها به ترتیب برابر با قدرت قانونی، قدرت تخصص، قدرت پاداش و قدرت اجبار است. تحلیل استنباطی داده ها نشان داد که بین منبع قدرت پاداش ، مرجعیت ، تخصص و قانونی مدیران با نوآوری معلمان رابطه مستقیم و معنادار و بین قدرت اجبار مدیران با نوآوری معلمان رابطه معکوس و معناداری وجود دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.