مقاله بررسی تاثیر آموزش مهارت های زندگی بر عزت نفس کلی و خانوادگی دانش آموزان دختر سال اول متوسطه شهرستان سپیدان


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر آموزش مهارت های زندگی بر عزت نفس کلی و خانوادگی دانش آموزان دختر سال اول متوسطه شهرستان سپیدان دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر آموزش مهارت های زندگی بر عزت نفس کلی و خانوادگی دانش آموزان دختر سال اول متوسطه شهرستان سپیدان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر آموزش مهارت های زندگی بر عزت نفس کلی و خانوادگی دانش آموزان دختر سال اول متوسطه شهرستان سپیدان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر آموزش مهارت های زندگی بر عزت نفس کلی و خانوادگی دانش آموزان دختر سال اول متوسطه شهرستان سپیدان :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
هدف از اجرای این پژوهش «بررسی تأثیر آموزش مهارت های زندگی بر عزت نفس کلی و خانوادگی دانش آموزان دختر سال اول متوسطه شهرستان سپیدان در سال تحصیلی ۹۲-۱۳۹۱» بوده است. جامعه آماری این پژوهش کلیه دانش آموزان دختر مقطع اول دبیرستان شهرستان سپیدان که ۱۸۰ نفر می باشد و تعداد ۱۲۰ نفر آنها با استفاده از تعیین حجم نمونه آماری مورگان ازطریق نمونه گیری تصادفی گزینش شده اند. گردآوری اطلاعات با استفاده از پرسشنامه عزت نفس کوپر اسمیت(۱۹۶۷) بوده است. جهت برآورد روایی از نظر متخصصین و اساتید دانشگاه و برآورد پایایی از طریق ضریب آلفای کرونباخ که به ترتیب با ضریب کل همبستگی ۰/۸۰ و ۰/۷۹ بدست آمده، انجام گردید. نتایج به دست آمده از این پژوهش حاکی از آن است که تفاوت معنا داری بین پیش آزمون و پس آزمون عزت نفس دانش آموزان وجود داشته است. روش تجزیه و تحلیل داده ها در دو بخش آمار توصیفی از جمله فراوانی، درصد، میانگین و آمار استنباطی مانند ضریب همبستگی پیرسون و تحلیل کوواریانس و تحلیل واریانس چند متغیری (MANOVA) انجام گرفت. نتایج به دست آمده از این پژوهش حاکی از آن است که تفاوت معنا داری بین پیش آزمون و پس آزمون عزت نفس دانش آموزان وجود داشته است. آموزش مهارت های زندگی بر عزت نفس کلی و همچنین عزت نفس خانوادگی دانش آموزان در پیش آزمون و پس آزمون تاثیر گذار بوده است .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.