مقاله بررسی رابطه بازارگرایی و فناوری اطلاعات با پذیرش تجارت الکترونیک و عملکرد شرکت
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی رابطه بازارگرایی و فناوری اطلاعات با پذیرش تجارت الکترونیک و عملکرد شرکت دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی رابطه بازارگرایی و فناوری اطلاعات با پذیرش تجارت الکترونیک و عملکرد شرکت کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بازارگرایی و فناوری اطلاعات با پذیرش تجارت الکترونیک و عملکرد شرکت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بازارگرایی و فناوری اطلاعات با پذیرش تجارت الکترونیک و عملکرد شرکت :
تعداد صفحات:۲۵
چکیده:
درک سازگاری موثر از پذیرش نوآوری های تکنولوژیک، مانند کسب و کار الکترونیکی مسلما یکی از چالش های اصلی ای می باشد که سازمان ها با آن روبرو هستند زیرا بررسی ادبیات نشان می دهد که ارتباط بین توانایی های شرکت و عملکرد شرکت به واسطه اثری از نوآوری به تصویب و به پذیرش می رسد. هدف از پژوهش حاضر بررسی رابطه بازارگرایی و بکارگیری فناوری اطلاعات بر پذیرش کسب و کار الکترونیکی و همچنین عملکرد شرکت کسب و کار کوچک و متوسط در سطح شهرستان بابل- استان مازندران نیز می باشد. برای این کار از ابزار پرسشنامه به تعداد ۷۲ نفر برای گردآوری داده های لازم جهت تحلیل استفاده گردیده است، همچنین از نرم افزار SPSS جهت انجام آزمون های متفاوت برای آزمون مدل و فرضیات استفاده شده است. که اطلاعات جمع آوری شده با استفاده از روش های آماری ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون خطی تحلیل شد. نتایج تحقیق حاکی از آن بود که رابطه معنادار و مثبتی میان متغیر های بازارگرایی و بکارگیری فناوری اطلاعات با فرصت گرایی فناوری وجود دارد. همچنین یافته های پژوهش نشان داد که رابطه معنادار و مثبتی بین متغیر فرصت گرایی فناوری، پذیرش تجارت الکترونیک و عملکرد شرکت نیز وجود دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.