مقاله بررسی تأثیر بازی های رایانه ای بر مهارت حل مسئله و هماهنگی دیداری – حرکتی پسران


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تأثیر بازی های رایانه ای بر مهارت حل مسئله و هماهنگی دیداری – حرکتی پسران دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تأثیر بازی های رایانه ای بر مهارت حل مسئله و هماهنگی دیداری – حرکتی پسران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر بازی های رایانه ای بر مهارت حل مسئله و هماهنگی دیداری – حرکتی پسران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر بازی های رایانه ای بر مهارت حل مسئله و هماهنگی دیداری – حرکتی پسران :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
هدف اصلی این پژوهش بررسی تأثیر بازی های رایانه ای بر مهارت حل مسئله و همئاهنگی دیداری – حرکتی پسران دوره پیش از دبستان در سه گروه( پسرانی که با رایانه بازی نمی کردند، پسرانی که در هفته بطور متوسط کمتر از ۳ ساعت با رایانه بازی می کردند و پسرانی که در هفته بطور متوسط بیش از ۵ ساعت با رایانه بازی می کردند) بود. جامعه آماری در این پژوهش شامل کلیه پسران در دوره پیش از دبستان شهر تهران بود که در سال ۱۳۸۶ در این مراکز تحت آموزش بودند. با استفاده از روش نمونه- گیری خوشه ای چند مرحله ای از مناطق ۲۰ گانه تهران ۹۰ آزمودنی به عنوان نمونه انتخاب شدند. جهت جمع آوری اطلاعات از پرسشنامه بازی های رایانه ای، پرسشنامه محقق ساخته حل مسئله و آزمون دیداری- حرکتی بندر- گشتالت استفاده شد. نتایج نشان داد، که بازی های رایانه ای بر مهارت حل مسئله و هماهنگی دیداری – حرکتی کودکان تأثیر مثبتی دارد، یعنی کودکانی که بازی های ر ایانه ای را انجام می دادند در آزمون حل مسئله و آزمون دیداری – حرکتی بندر – گشتالت عملکرد بهتری داشتند. علاوه بر این کودکانی که در هفته به طور متوسط بین۱ تا ۳ ساعت با رایانه بازی می کردند با کودکانی که به طور متوسط بیش از ۵ ساعت در هفته این بازی ها را انجام می دادند در هر دو آزمون عملکردی شبیه به هم داشتند و تفاوت معنا داری بین نمرات حل مسئله و هماهنگی دیداری –حرکتی آنها مشاهده نشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.