مقاله بررسی تأثیر رسانه های ارتباط جمعی بر جامعه پذیری سیاسی دانش آموزان دبیرستانی (مورد مطالعه: دانش آموزان دبیرستان شهر کوهدشت)


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تأثیر رسانه های ارتباط جمعی بر جامعه پذیری سیاسی دانش آموزان دبیرستانی (مورد مطالعه: دانش آموزان دبیرستان شهر کوهدشت) دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تأثیر رسانه های ارتباط جمعی بر جامعه پذیری سیاسی دانش آموزان دبیرستانی (مورد مطالعه: دانش آموزان دبیرستان شهر کوهدشت)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر رسانه های ارتباط جمعی بر جامعه پذیری سیاسی دانش آموزان دبیرستانی (مورد مطالعه: دانش آموزان دبیرستان شهر کوهدشت)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر رسانه های ارتباط جمعی بر جامعه پذیری سیاسی دانش آموزان دبیرستانی (مورد مطالعه: دانش آموزان دبیرستان شهر کوهدشت) :

تعداد صفحات:۲۶
چکیده:
جامعه پذیری یا اجتماعی شدن یعنی همنوایی فرد با ارزشها، هنجارها و نگرش های گروهی و اجتماعی که دارای ابعاد وزیرشاخه هایی چون جامعه پذیری سیاسی، جامعه پذیری دینی، جامعه پذیری سازمانی و ; می باشد. هدف اصلی نهادهایجامعه پذیر کننده، اجتماعی کردن یا آماده ساختن افراد برای حضور مؤثر در جامعه و درک به موقع و هماهنگ ساخت ها،کارکردها و فرهنگ جامعه، جهت نشان دادن عملکرد معقول اعم از واکنش ها، رفتار یا کنش در جهت رفع نیازها ورسیدن به اهداف جمعی است. مقاله حاضر با هدف بررسی تأثیر رسانه های ارتباط جمعی بر جامعه پذیری سیاسی دانش-آموزان دبیرستانی انجام گرفته است. در این پژوهش، نظر بر این است که انواع رسانه های مختلف (اعم از تلویزیون،ماهواره، سینمای خانگی و اینترنت) موجد سطوح متفاوتی از جامعه پذیری سیاسی می گردد. چارچوب نظری تحقیقبرگرفته از آراء پارسنز، گربنر و ; میباشد. دادههای پژوهش با روش پیمایش از نمونهای با حجم ۳۸۴ نفر از دانش آموزانپایه ی سوم و چهارم دبیرستان شهر کوهدشت و با روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب، جمع آوری و مراحل آماری آن با استفاده از نرمافزارSPSS V.16 انجام شده است. نتایج نشان داد که از مجموع عوامل مطرح شده میزان مشاهده ی هرکدام از انواع رسانه ها، اولویت محتوایی و پایگاه اجتماعی -اقتصادی بر جامعه پذیری سیاسی تأثیرگذار هستند. همچنین نتایج نشان داد متغیرهای زمینه ای نیز بر جامعه پذیری سیاسی موثرند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.