مقاله بررسی اثر رضایت مشتری، اعتماد مشتری به نام تجاری و ارزش ویژه نام تجاری بر میزان وفاداری مشریان مطالعه موردی: شرکت های ارائه دهنده اینترنت پر سرعت شاتل و آسیاتک


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی اثر رضایت مشتری، اعتماد مشتری به نام تجاری و ارزش ویژه نام تجاری بر میزان وفاداری مشریان مطالعه موردی: شرکت های ارائه دهنده اینترنت پر سرعت شاتل و آسیاتک دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اثر رضایت مشتری، اعتماد مشتری به نام تجاری و ارزش ویژه نام تجاری بر میزان وفاداری مشریان مطالعه موردی: شرکت های ارائه دهنده اینترنت پر سرعت شاتل و آسیاتک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثر رضایت مشتری، اعتماد مشتری به نام تجاری و ارزش ویژه نام تجاری بر میزان وفاداری مشریان مطالعه موردی: شرکت های ارائه دهنده اینترنت پر سرعت شاتل و آسیاتک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اثر رضایت مشتری، اعتماد مشتری به نام تجاری و ارزش ویژه نام تجاری بر میزان وفاداری مشریان مطالعه موردی: شرکت های ارائه دهنده اینترنت پر سرعت شاتل و آسیاتک :

تعداد صفحات:۲۲
چکیده:
وفاداری مشتری، دلبستگی مشتری به یک نام تجاری، فروشگاه، تولید کننده، ارائه دهنده خدمات و یااشخاص دیگر بر اساس نگرش مطلوب و پاسخ های رفتاری مانند تکرار خرید است. وفاداری مشتری از جملهمولفه های است که بازاریابی رابطه مند به ویژه در بازار صنعتی امروز به آن تاکید قابل توجهی می کند. بنابراین وفاداری مشتری برای سازمان ها به منظور حفظ مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید و همچنینباقی ماندن در رقابت شدید بسیار ضروری است. هدف از پژوهش حاضر بررسی اثر رضایت مشتری، اعتماد مشتری به نام تجاری و ارزش ویژه نام تجاری بر میزان وفاداری شرکت های ارائه دهنده اینترنت پر سرعت درسطح شهرستان بابل استان مازندران می باشد. – برای این کار از ابزار پرسشنامه به تعداد ۳۸ نفر برای گردآوری داده های لازم جهت تحلیل استفاده شده است، همچنین از نرم افزار SPSS جهت انجام آزمون هایمتفاوت برای آزمون مدل و فرضیات استفاده شده است. که اطلاعات جمع آوری شده با استفاده از روش های آماری ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون چندگانه تحلیل شد. نتایج تحقیق حاکی از آن بود که همبستگی مثبت بین متغیرهای رضایت مندی مشتری، اعتماد مشتری به نام تجاری و ارزش ویژه نام تجاری با وفاداری رفتاری و نگرشی وجود دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.