مقاله بررسی مقدار حساسیت مسیر نسبت به پارامترهای کنترلی DFIG در برابر تغییر سرعت باد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی مقدار حساسیت مسیر نسبت به پارامترهای کنترلی DFIG در برابر تغییر سرعت باد دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی مقدار حساسیت مسیر نسبت به پارامترهای کنترلی DFIG در برابر تغییر سرعت باد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی مقدار حساسیت مسیر نسبت به پارامترهای کنترلی DFIG در برابر تغییر سرعت باد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی مقدار حساسیت مسیر نسبت به پارامترهای کنترلی DFIG در برابر تغییر سرعت باد :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
این مقاله استفاده از تحلیل حساسیت مسیر در سیستم های تولید پراکنده (DG) را بررسی می کند. نشان داده می شود که روش ذکر شده می تواند در تعیین اثر پارامترهای کنترلی توربین بادی متصل به زنراتور القایی تغذیه دوبل (DFIG) مانند کنترل کننده های تناسبی و کنترل کننده های انتگرالی در برابر تغییر سرعت باد بر روی پایداری گذاری سیستم مفید باشد. برای مشخص نمودن مقدار حساسیت توربین بادی متصل به زنراتور القایی تغذیه دوبل نسبت به ۱۰ پارامتر کنترلی در برابر تغییر سرعت باد، متغیرهای حالت سیستم و لغزش DFIG مورد بررسی قرار می گیرند. با توجه به بررسی ها و شبیه سازی های انجام گرفته می توان به طور کلی به این نتیجه رسید که پارامترهای کنترلی تناسبی از پارامترهای کنترلی انتگرالی اهمیت بیشتری در رفتار DFIG دارند. همچنین پارامترهای کنترلی از نظر اهمیت تأثیر گذاری بر روی رفتار DFIG تقسیم بندی می شوند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.