مقاله استفاده از منطق فازی درمحاسبه شاخص اکولوژیکی شدت اثر در ارزیابی ریسک محیط زیستی خطوط راه آهن (مطالعه موردی خط راه آهن قزوین زنجان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
12 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله استفاده از منطق فازی درمحاسبه شاخص اکولوژیکی شدت اثر در ارزیابی ریسک محیط زیستی خطوط راه آهن (مطالعه موردی خط راه آهن قزوین زنجان) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله استفاده از منطق فازی درمحاسبه شاخص اکولوژیکی شدت اثر در ارزیابی ریسک محیط زیستی خطوط راه آهن (مطالعه موردی خط راه آهن قزوین زنجان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله استفاده از منطق فازی درمحاسبه شاخص اکولوژیکی شدت اثر در ارزیابی ریسک محیط زیستی خطوط راه آهن (مطالعه موردی خط راه آهن قزوین زنجان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله استفاده از منطق فازی درمحاسبه شاخص اکولوژیکی شدت اثر در ارزیابی ریسک محیط زیستی خطوط راه آهن (مطالعه موردی خط راه آهن قزوین زنجان) :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
خطوط راه آهن با توجه به ماهیت ریسک پذیری خود می تواند اثرات غیرقابل جبرانی بر روی محیط زیست داشته باشند .از این رو مطالعات ارزیابی و مدیریت ریسک پیش از فاز بهره برداری و یا در هنگام بهره برداری از پروژه به منظور جلوگیری از هرگونه پیشامد ضروری می باشد. در ارزیابی ریسک محیط زیستی خطوط راه آهن یکی از شاخص های مهم شاخص شدت اثر می باشد. در این مقاله، ارزیابی ریسک عوامل اکولوژیکی محیطی که نسبت به طرح و خطرات احتمالی ناشی از آن از حساسیت و آسیب پذیری بیشتری برخوردار هستند، مورد بررسی قرار می گیرد. بررسی این جنبه از ارزیابی ریسک زیست محیطی به ویژه در طرح خطوط راه آهن بدلیل عبور ریل از اکوسیستم های مختلف در طول مسیر بسیار قابل توجه می باشد. حساسیت های اکولوژیکی مورد مطالعه در این شاخص شامل رودخانه های با اهمیت اکولوژیکی، تراکم جمعیت، مناطق تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست و رویشگاههای ویژه می باشد . با توجه به تغییرات اکولوژیکی طول مسیر ، خط راه آهن به پنج قطعه ( حدودا ۳۴ کیلومتر) تقسیم شده است . در ادامه با استفاده از منطق فازی و تعریف توابع عضویت ورودی و خروجی عدد شاخص شدت اثر محاسبه شده است.در مجموع با توجه به ارزیابی صورت گرفته، قطعه ۳ دارای بیشترین میزان ریسک اکولوژیک با کمترین عدد شاخص اثرات می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.