مقاله رابطه بین خود تنظیمی و راهبردهای آن با اضطراب امتحان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله رابطه بین خود تنظیمی و راهبردهای آن با اضطراب امتحان دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله رابطه بین خود تنظیمی و راهبردهای آن با اضطراب امتحان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه بین خود تنظیمی و راهبردهای آن با اضطراب امتحان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله رابطه بین خود تنظیمی و راهبردهای آن با اضطراب امتحان :
تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
این پژوهش از نوع علی مقایسه ای است ، جامعه این پژوهش شامل ۱۲۷۶۰ نفر دانش آموز دختر و پسر سال دوم دبیرستان از نواحی چهارگانه شیراز بودند در رشته های تحصیلی علوم انسانی ، علوم تجربی و ریاضی در دبیرستان های نواحی مختلف مشغول تحصیل بودند. نمونه آماری این پژوهش ۶۰۰ نفربودند که این تعداد با استفاده از جدول مورگان به دست آمده است و در هر ناحیه براساسجامعه مورد نظر از هر گرایش به تناسب تعداد ، انتخاب شدند . روش نمونه گیری طبقه ای نسبی است . با استفاده از مقیاس اضطراب امتحان ساراسون( ۱۹۸۰ ) , مقیاس خود تنظیمی بوفارد ( ۱۹۹۵ ) بوده است. در این پژوهش برای به دست آوردن اطلاعات از آمار توصیفی( میانگین، انحراف معیار ، ضریب همبستگی و رگرسیون ) و آمار استنباطی ( تحیلی واریانس دو طرفه و آزمون تعقیبی توکی استفاده شده است . نتایج این پژوهش نشان میدهد که در سطح معنا داری ۰/۰۰۰۱ متغییرهای این پژوهش قادرند با هم متغییر اضطراب امتحان را پیش بینی کنند ، به طور کلی خودتنظیمی قادر به پیش بینی اضطراب امتحان میباشد .
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.