مقاله برنامه ریزی استراتژیک توسعه گردشگری در پارک خورشید مشهد


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله برنامه ریزی استراتژیک توسعه گردشگری در پارک خورشید مشهد دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله برنامه ریزی استراتژیک توسعه گردشگری در پارک خورشید مشهد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله برنامه ریزی استراتژیک توسعه گردشگری در پارک خورشید مشهد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله برنامه ریزی استراتژیک توسعه گردشگری در پارک خورشید مشهد :

تعداد صفحات:۲۴
چکیده:
برنامه ریزی استراتژیک تعیین چشم انداز برای یک منطقه گردشگری از آن جهت ضروری می نماید که به شیوه ای اثر بخشموجب انگیزش و تحرک افراد برای دستیابی به آینده ای مطلوب می گردد. هنگامی که چشم انداز منطقه گردشگری با بهرهگیری از نظرات ذینفعان تعیین گردد، سند حاصل بازتابی از چشم انداز های شخصی می شود که در قلب و مغز مدیران وکارکنان (درباره آینده) وجود دارد. داشتن چشم انداز مشترک موجب می شود که اشتراک منافع بوجود آید، پدیده ای که میتواند ذینفعان را از روزمرگی بیرون آورده و آن ها را در موقعیتی جدید قرار دهد. موقعیتی که نوید از آینده ای روشن می دهدو آن ها فرصت ها، موقعیت ها و چالش های جالبی را در برابر خود مشاهده می نمایند. در این مقاله با توجه به مباحثمطرح شده و در چارچوب روش برنامه ریزی استراتژیک منطقه نمونه گردشگری پارک خورشید مشهد در چهار مقوله قوتها، ضعف ها، فرصت ها و تهدید ها مورد بررسی قرار گرفته است و نتایج به دست آمده در مدل MS-SWOT تجزیه وتحلیل گردیده که در شناخت استراتژی اقدام و عملیاتی مورد استفاده واقع شده است. نتایج حاصل نشان دهنده آن است کهاستراتژی اقدام در پارک خورشید بر مبنای استراتژی رقابتی بوده و بر این مبنا با تاکید بر گردشگری مبتنی بر طبیعت وگردشگری تفریحی چشم انداز ترسیمی پارک خورشید در سال ۱۴۰۴ به عنوان یک تفرجگاه گردشگری مستقل و مجهز درشهر مشهد محسوب می شود که سالانه ۲۵۰ هزارگردشگر را ، به عنوان سهمی از بازار تقاضای گردشگری در مقیاس منطقهای و ملی جذب نموده و با توجه به تسهیلات و خدمات گردشگری که ارائه می دهد به عنوان یک مقصد برند در جریانگردشگری مبتنی بر طبیعت در کشور مطرح است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.