مقاله تعریف مدل ارزیابی عملکرد دفاتر مهندسی در برون سپاری خدمات شهرسازی و معماری شهرداری منطقه سه


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تعریف مدل ارزیابی عملکرد دفاتر مهندسی در برون سپاری خدمات شهرسازی و معماری شهرداری منطقه سه دارای ۳۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تعریف مدل ارزیابی عملکرد دفاتر مهندسی در برون سپاری خدمات شهرسازی و معماری شهرداری منطقه سه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تعریف مدل ارزیابی عملکرد دفاتر مهندسی در برون سپاری خدمات شهرسازی و معماری شهرداری منطقه سه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تعریف مدل ارزیابی عملکرد دفاتر مهندسی در برون سپاری خدمات شهرسازی و معماری شهرداری منطقه سه :

تعداد صفحات:۳۵
چکیده:
شهرداری ها به عنوان سازمان های عمومی و بر حسب قانون شهرداریها عهده دار وظایف متعددی در زمینهمسائل شهری وارائه خدمت بهینه به شهروندان از جمله صدور مجوزات ساختمانی و کنترل ساخت وساز ها درسطح شهر ها می باشد. تفکر مدیران عالی شهرداری همواره بهره گیری از امکانات، ملزومات و دانش های به روز درارائه خدمات سالم و در زمان مناسب به شهروندان می باشد . در این راستا برنامه های مدونی طراحی و به اجرا درمی آید اکثرا این برنامه ها حول محور کاهش زمالن و ارتباط شهروندان با شهرداری و عدم تمرکزگرایی در شهرداریهای مناطق می باشد (شهرسازی), ۱۳۹۲). برون سپاری وواگذاری بخشی از فعالیت هاو خدمات بخش شهرسازی بهدفاتر خدمات مهندسی (البته با نظارت شهرداری) و افزایش سطح دسترسی یکی از اقدامات می باشد که سعی شدهاست ارتباط شهروندان با مناطق کمتر و در هر محدوده شهر پاسخگویی و نیازهای آنها مرتفع گردد. ایجاد دفاترپیشخوان و دفاتر مهندسی نیز از اقدامات تازه ای است که پس از ناحیه محوری در برنامه های شهرداری با هدفپیشبرد اهداف دولت الکترونیک، کاهش زمان و اخذ رضایتمندی شهروندان به صورت دورکاری قرار گرفته و درحال ارائه خدمت به شهروندان می باشد . با توجه به مبحث برون سپاری سازمان ها که مورد تأکید اصل ۴۴ قانوناساسی صورت پذیرفته است ،این خدمات در حوزه پاسخگویی به مباحث شهرسازی و صدور مجوزات و پاسخاستعلامات به بخش خصوصی در قالب دفاتر پیشخوان شهرسازی واگذار گردیده است و شهرداریها متولی نظارتبر عملکرد صحیح این دفاتر است. در این پژوهش ابتدا به بررسی برون سپاری پرداخته شده است و سپس با توجهبه شرح خدمات برون سپاری و بر اساس گردش کار این خدمات توسط دفاتر پیشخوان که در نرم افزار سیستمیکپارچه شهرسازی تعریف شده است و اشتباهاتی که عموماً دفاتر در گردش کار انجام می دهند و موجب برگشتارجاعات به بخش های قبلی و اتلاف زمان و هزینه مادی و معنوی میگردد موضوع تحلیل گردیده است.با تحلیلروند پاسخگویی درخواست های مختلف و تعریف شاخص ها، نسبت به وزن دهی به شاخص ها براساس روشدلفی اقدام گردیده است و با مشخص کردن تعداد اشتباهات در هر حوزه و نیز امتیاز کیفی کسب شده از نحوهعملکرد نسبت به ارزیابی و رتبه بندی دفاتر اقدام گردیده است .این مدل بصورت نرم افزاری در شهرداری منطقه ۳مشهد به عنوان پایلوت با توجه به پیشرو بودن درفعالیتهای توسعه ای حوزه شهرسازی واعلام همکاری ازسویمدیریت منطقه پیاده سازی سیستمی گردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.