مقاله ارزیابی کیفیت دوره های آموزشی دانشگاه های آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی با استفاده از تکنیک MCDM


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی کیفیت دوره های آموزشی دانشگاه های آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی با استفاده از تکنیک MCDM دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی کیفیت دوره های آموزشی دانشگاه های آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی با استفاده از تکنیک MCDM  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی کیفیت دوره های آموزشی دانشگاه های آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی با استفاده از تکنیک MCDM،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی کیفیت دوره های آموزشی دانشگاه های آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی با استفاده از تکنیک MCDM :

تعداد صفحات:۲۴
چکیده:
هدف اصلی این تحقیق ارزیابی کیفیت دوره های آموزشی دانشگاه های آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی با استفاده از تکنیک MCDM می باشد. از آنجا که این تحقیق یک پژوهش تحلیلی – ریاضی می باشد، بنابراین در فاز طراحی مدل ریاضی نیازی به مشخص بودن نمونه های آماری نمی باشد. در عین حال که جامعه آماری تمامی دوره های آموزشی همگون مربوط به دانشگاه های آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی می باشد. نمونه آماری این تحقیق افرادی هستند که دوره های آموزشی را در دانشگاه های آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی گذرانده اند. برای جمع آوری داده های این تحقیق از پرشنامه خودساخته محقق استفاده شده است که معیارهای و شاخص های آن در پژوهش های پیشین موجود بوده است. داده ها پس از جمع آوری با استفاده از نرم افزار اکسپورت پویس و تاپسیس و همپنین اکسل مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. نتایج بدست آمده از آزمون فرضیات بیانگر این است که نتایج حاصل از رتبه بندی با اعداد قطعی نیز بسیار نزدیک به نتایج حاصل از رتبه بندی با اعداد فازی می باشد با این تفاوت که در روش قطعی دوره مکاتبات اداری در رتبه سوم و آموزش اتوماسیون اداری در رتبه دوم جاری دارد. در حالت کلی روش فازی باید تأیید کننده روش قطعی باشد اما در این تحقیق به علت استفاده از اعداد فازی مثلثی که در بیشتر موارد قرینه نیز بوده اند همبستگی حاصل از دو روش بسیار بالا بوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.