مقاله رتبه بندی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رتبه بندی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رتبه بندی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رتبه بندی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رتبه بندی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
بانکداری اینترنتی با استفاده از تکنولوژی اینترنت، مشتریان را قادر ساخته تا فعالیت مالی خود را در یک محیط مجازی انجام دهند. دراین تحقیق عواملی که باعث پذیرش این نوع بانکداری از سوی مشتریان می شود، مورد بررسی قرار گرفته که عبارتند از: ویژگی وبسایت، سودمندی درک شده، خطر و حفظ حریم خصوصی، الویت های شخصی، محیط خارجی و هنجار درونی. تحقیق حاضر از نظرهدف، کاربردی، از لحاظ روش، توصیفی- تحلیلی و از لحاظ روش جمع آوری داده ها و اطلاعات از نوع میدانی است. جامعه آماری دراین تحقیق مشتریان بانکها میباشند. روش نمونه برداری بکار رفته نمونه گیری غیراحتمالی در دسترس بوده و ابزار گردآوری اطلاعات در این تحقیق پرسشنامه میباشد. جهت آزمون فرضیه ها از روش تحلیل مسیر معادلات ساختاری و SPSS و LISREL استفاده گردید که نتایج نشان میدهد که بین ویژگی وب سایت، سودمندی درک شده، خطر و حفظ حریم خصوصی، محیط خارجی، الویت هایشخصی و هنجار فردی با تمایل به قصد پذیرش بانکداری اینترنتی رابطه مستقیم وجود دارد و بین تمایل به قصد پذیرش بانکداریاینترنتی که یک متغیر واسطه می باشد، با پذیرش بانکداری اینترنتی نیز رابطه مستقیم وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.