مقاله بررسی رابطه فناوری اطلاعات بر سبک تدریس معلمان شهر فارسان در سال ۹۲-۹۱رضا عقیلی، کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی و مدرس دانشگاه پیام نور و فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه فناوری اطلاعات بر سبک تدریس معلمان شهر فارسان در سال ۹۲-۹۱رضا عقیلی، کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی و مدرس دانشگاه پیام نور و فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه فناوری اطلاعات بر سبک تدریس معلمان شهر فارسان در سال ۹۲-۹۱رضا عقیلی، کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی و مدرس دانشگاه پیام نور و فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه فناوری اطلاعات بر سبک تدریس معلمان شهر فارسان در سال ۹۲-۹۱رضا عقیلی، کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی و مدرس دانشگاه پیام نور و فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه فناوری اطلاعات بر سبک تدریس معلمان شهر فارسان در سال ۹۲-۹۱رضا عقیلی، کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی و مدرس دانشگاه پیام نور و فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری :

تعداد صفحات:۲۵
چکیده:
هدف این پژوهش،بررسی رابطه بین فناوری اطلاعات برسبک تدریس معلمان شهرپردنجان درسال ۹۲-۹۱ روش تحقیق ازنوع توصیفی–همبستگی است. بدین منظورنمونه ای به حجم۲۵۰نفراز بین۴۵۰ معلم شهر فارسان انتخاب شدند. . پرسشنامه های استانداردفناوری اطلاعات و سبک تدریس معلمان به روش گروهی توسط آزمودنی ها تکمیل شد. برای تحلیل داده هاازضریب همبستگی پیرسون،رگرسیون چندمتغیری استفاده شد. نتایج اجرای همبستگی پیرسون نشان دادکه اغلب مولفه های عوامل مرتبط با توسعه وکاربرد فن آوری اطلاعات و ارتباطات قدرت پیش بینی سبک تدریس باهم همبستگی دارند. در این پژوهش ما به این نتیجه رسیدیم که با توجه به اینکه فناوری اطلاعات شامل گزینه و موارد دیگر نیز می شود ولی ما باتوجه به فرضیه هایی که ارائه دادیم نشان داده شد که بین فناوری اطلاعات و سبک تدریس معلمان رابطه معنی داری وجود دارد .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.