مقاله بررسی نقش برند هراسی در تصمیم گیری خریداران انواع کالا (مطالعه موردی : بازار لوازم الکترونیکی)


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی نقش برند هراسی در تصمیم گیری خریداران انواع کالا (مطالعه موردی : بازار لوازم الکترونیکی) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی نقش برند هراسی در تصمیم گیری خریداران انواع کالا (مطالعه موردی : بازار لوازم الکترونیکی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نقش برند هراسی در تصمیم گیری خریداران انواع کالا (مطالعه موردی : بازار لوازم الکترونیکی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی نقش برند هراسی در تصمیم گیری خریداران انواع کالا (مطالعه موردی : بازار لوازم الکترونیکی) :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
برند تجاری باعث شناسایی و ایجاد تمایز بین کالاها و خدمات فروشندگان می شود .برند هراسی به معنای حساسیت خریداران انواع کالاها در برندی خاص می باشد. بدین معنا که امروزه با تعدد انواع برند ها در بازار به ویژه بازار مورد نظر یعنی بازار لوازم الکترونیکی از سویی فاکتورهایی وجود دارند که خریداران را در مساله انتخاب و خرید محصول تحت الشعاع قرار میدهند و از سوی دیگرمدیران برند را در بازاریابی و کیفیت ارائه و فروش تحت تاثیر قرار میدهد. حال در این مقاله سعی شده است تا فاکتور های مهم شناسایی و با ارائه آن به گروه های معین هم از رسته مدیران برند و هم از خریداران در جهت بالا بردن سطح ارتقای تصمیم گیری خریداران و همچنین مدیریت مدیران برند گامی موثر برداشته شود. فاکتور های مورد نظر از این قبیلند: سطح آگاهی خریداران، قدرت خرید ، جغرافیای عرضه و;.. . همچنین بر اساس نتایج مدل رگسیون رابطه معنا داری بین مؤلفه های مطروحه و برند هراسی وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.