مقاله بررسی تاثیر رفتار فروش اخلاقی بر وفاداری مشتریان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی تاثیر رفتار فروش اخلاقی بر وفاداری مشتریان دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی تاثیر رفتار فروش اخلاقی بر وفاداری مشتریان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر رفتار فروش اخلاقی بر وفاداری مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر رفتار فروش اخلاقی بر وفاداری مشتریان :
تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
یکی از مسائل مهمی که می تواند بر ادراک مشتری از فروشنده تاثیرگذار باشد توانایی فروشندگان در تاثیرگذاری بر وفاداری مشتریان است. که به وسیله رفتار آنها هنگام تعامل با مشتری تعیین می شود. در همین راستا تحقیق حاضر با هدف بررسی تاثیر رفتار فروش اخلاقی بر وفاداری مشتریان به انجام رسید این تحقیق کاربردی بوده و جامع آماری آن شامل مشتریان موبایل در شهر گرگان است نمونه آماری ۳۸۴ نفر و به صورت تصادفی انتخاب شد. ابزار جمع آوری داده ها پرسشنامه بوده و توسعه فرضیات براساس مدل جن و ماتو و رومن صورت گرفت تجزیه و تحلیل داده ها به وسیله مدل معادلات ساختاری و به کمک نرم افزار Listrel نشان می دهد که رعایت اخلاق از سوی فروشنده ، تاثیر مثبت و معناداری بر رضایت اعتماد و وفاداری مشتریان دارد. همچنین رعایت اخلاقی در فروش برای ادامه کسب و کار ، جلب و جذب مشتری حائز اهمیت می باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.