مقاله طراحی الگوی مفهومی گردشگری پایدار بر پایه بازاریابی پایدار


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی الگوی مفهومی گردشگری پایدار بر پایه بازاریابی پایدار دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی الگوی مفهومی گردشگری پایدار بر پایه بازاریابی پایدار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی الگوی مفهومی گردشگری پایدار بر پایه بازاریابی پایدار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی الگوی مفهومی گردشگری پایدار بر پایه بازاریابی پایدار :

تعداد صفحات:۲۲
چکیده:
هدف از ارائه این پژوهش طراحی الگوی مفهومی گردشگری پایدار بر پایه بازاریابی پایدار است. این مدل شامل متغیرهایمستقل: پایداری اجتماعی، پایداری سیاسی، کیفیت خدمات، پایداری محیطی، پایداری فرهنگی، بازاریابی پایدار، رضایتگردشگر، اعتماد گردشگر، وفاداری گردشگری بر متغیر وابسته گردشگری پایدار است. برای آزمون فرضیه ها، پرسشنامه ی با ارزش گذاری ۰-۱۰۰ و به تعداد ۳۰ سوال طراحی و بین جامعه آماری (سازمان گردشگری در استان کرمانشاه، مکان های دیدنی و تاریخی) به تعداد ۳۸۴ نفر از گردشگران، مدیران و کارشناسان سازمان گردشگری و خبرگان فن بازاریابیتوزیع گردید. روش به کار رفته دراین پژوهش، روش توصیفی- پیمایشی میباشد. برای آزمون فرضیات از روش تحلیلمسیر بهره گرفته و از نرم افزار AMOS برای تجزیه و تحلیل آماری دادهها استفاده شدهاست. نتایج حاصل از پژوهشرابطه مثبت و و سطح معنادار را نشان میدهد که از این بین متغیر وفاداری گردشگر بیشترین تأثیر و متغیر پایداریمحیطی کمترین تأثیر را بر روی متغیر گردشگری پایدار داشته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.