مقاله بررسی مسائل بازاریابی گوجه فرنگی در استان خوزستان مطالعه موردی شهرستان رامهرمز


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
12 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی مسائل بازاریابی گوجه فرنگی در استان خوزستان مطالعه موردی شهرستان رامهرمز دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی مسائل بازاریابی گوجه فرنگی در استان خوزستان مطالعه موردی شهرستان رامهرمز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی مسائل بازاریابی گوجه فرنگی در استان خوزستان مطالعه موردی شهرستان رامهرمز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی مسائل بازاریابی گوجه فرنگی در استان خوزستان مطالعه موردی شهرستان رامهرمز :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
این تحقیق برای بررسی بازاریابی محصول گوجه فرنگی، کارایی بازاریابی و تعیین حاشیه بازار و ارائه پیشنهاداتی برای بهبود ۱۳۹۱ انجام شد. اطلاعات مورد نیاز این – وضعیت موجود در استان خوزستان (مطالعه موردی شهرستان رامهرمز) در سال ۹۲ تحقیق از روش کتابخانه ای و میدانی به دست آمده است. در بخش کتابخانه ای از طریق مطالعه اسناد، مدارک و مقالاتی که در ارتباط با این موضوع بوده اند اطلاعات جمع آوری شد. در بخش میدانی نیز با استفاده از تکمیل پرسشنامه در سه سطح تولیدکننده، عمده فروش و خرده فروش به جمع آوری اطلاعات پرداخته شد. جامعه آماری در این مطالعه توسط نمونه گیری تصادفی ساده و تکمیل پرسشنامه ها به وسیله ۲۰ تولیدکننده ، ۱۳ عمده فروش و ۲۰ خرده فروش به دست آمد. نتایج نشان داد که میانگین قیمت تولید کننده ۵۴۷۰ ریال، میانگین قیمت عمده فروش ۷۶۲۵ ریال و میانگین قیمت خرده فروش ۹۵۷۵ ریال می باشد که در این میان سهم تولید کننده از قیمت نهایی ۵/۵۷% سهم عمده فروش از قیمت نهایی ۵/۲۲% و سهم خرده فروش از قیمت نهایی ۴/۲۰% می باشد. حاشیه خرده فروشی ۱۹۵۵ ریال، حاشیه عمده فروشی ۲۱۵۵ ریال و حاشیه کل بازار نیز برابر ۴۱۰۵ ریال به دست آمد. محاسبه کارایی بازاریابی نیز نشان داد در سطح خرده فروشی کارایی قیمتی با ۷۱% بیشترین مقدار و پس از آن کارایی فنی با ۶۲% و کارایی کل با ۳۳% قرار دارند. در سطح عمده فروشی هم کارایی فنی با ۷۶% بیشترین مقدار و پس از آن کارایی قیمتی با ۶۷% و کارایی کل با ۴۲% قرار دارند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.